@Rooiepeen
Moderator: Moderators
- Rooiepeen
- Pilot
- Berichten: 771
- Lid geworden op: 04 aug 2007, 07:00
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Almere
Whaaaaat me Profiel chat staat weer is boven aan. Bel de krant
Zal ik jou is even uitleggen hoe ik dat gedaan heb. (Jip en Janneke versie 1.0)
1. demonteer knipperlicht unit
2. klem deze ergens in vast met glas naar boven (bijvoorbeeld; bankschroef)
3. maak met een verffohn de kit rond het glas zacht. (kijk uit dit gaat erg snel)
4. glas loshalen en alle kit verwijderen
5. sop sop sop het glas
Ik heb een poets machine van Cartec en die leg ik op z'n kop op de werkbank. Het juiste sponsje erop geklit en laten draaien op stand 3.
6. poetsen met Refinish 4800 van Cartec
7. restanten poets weg halen
8. andere spons erop klitten
9. poetsen met Refinish 12000 van Cartec
10. restanten weg poetsen
Dit is het dan. Je kunt ook gelijk kiezen om het oranje glas eruit te schroeven van je knipperlicht.
11. ontvet de houder van de unit
12. kit het glas weer vast in de unit
13. monteer de unit terug
En dan is het gedaan.
Dit kan natuurlijk ook op de auto maar het resultaat is mooier als je het even los haalt.
Kopen kan ook. Maar dit klusje kost je hooguit een uurtje. Die 66 dolar excl invoerrechten heb ik zo snel terug verdient.
Zal ik jou is even uitleggen hoe ik dat gedaan heb. (Jip en Janneke versie 1.0)
1. demonteer knipperlicht unit
2. klem deze ergens in vast met glas naar boven (bijvoorbeeld; bankschroef)
3. maak met een verffohn de kit rond het glas zacht. (kijk uit dit gaat erg snel)
4. glas loshalen en alle kit verwijderen
5. sop sop sop het glas
Ik heb een poets machine van Cartec en die leg ik op z'n kop op de werkbank. Het juiste sponsje erop geklit en laten draaien op stand 3.
6. poetsen met Refinish 4800 van Cartec
7. restanten poets weg halen
8. andere spons erop klitten
9. poetsen met Refinish 12000 van Cartec
10. restanten weg poetsen
Dit is het dan. Je kunt ook gelijk kiezen om het oranje glas eruit te schroeven van je knipperlicht.
11. ontvet de houder van de unit
12. kit het glas weer vast in de unit
13. monteer de unit terug
En dan is het gedaan.
Dit kan natuurlijk ook op de auto maar het resultaat is mooier als je het even los haalt.
Kopen kan ook. Maar dit klusje kost je hooguit een uurtje. Die 66 dolar excl invoerrechten heb ik zo snel terug verdient.
Laatst gewijzigd door Rooiepeen op 02 dec 2012, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- DJ_MIKE
- Site Admin
- Berichten: 1852
- Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: amersfoort
Re: @Rooiepeen
Rooie vanharte met je verjaardag
- Rooiepeen
- Pilot
- Berichten: 771
- Lid geworden op: 04 aug 2007, 07:00
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Almere
Re: @Rooiepeen
Heb al een aantal keer mail contact met ze gehad maar ze kunnen niet wat ik wil
En wat ik wil kost me ook een goeie rib.
Dus is voornamelijk een financieel plaatje
Bedankt voor de tip
En wat ik wil kost me ook een goeie rib.
Dus is voornamelijk een financieel plaatje
Bedankt voor de tip
MazdaMx-3 Kartkampioen 2012/2013
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Re: @Rooiepeen
Wat wil je dan? Iets bijzonders met velgen ofzo?
- Rooiepeen
- Pilot
- Berichten: 771
- Lid geworden op: 04 aug 2007, 07:00
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Almere
Re: @Rooiepeen
Gisteravond mijn nieuwe circuit auto voor 2014 gekocht. Kijk er nu al naar uit om met Be-easy Time-Atteck te gaan rijden
MazdaMx-3 Kartkampioen 2012/2013
- Be_Easy
- Pilot
- Berichten: 503
- Lid geworden op: 03 feb 2010, 11:44
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Re: @Rooiepeen
Anders ik wel kerel! Echt heel vet.
Spreek je snel, moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van je plannen haha; )
Spreek je snel, moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van je plannen haha; )
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92
Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you