Games
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
-
- Co-Pilot
Yep, gister in Party mode multiplayer gedaan op mn 360 met een maatje en ons helemaal blauw gelachen. Met een helicopter vliegen over Liberty City, vervolgens per ongeluk op Y gedrukt waardoor je je maatje uit zijn passagiersplek ziet springen uit het toestel en een vrije val maakt. Vervolgens in het water op een motorboot klimt en lekker rondvaart.. Veel grappige momenten voordat ie de boot te pakken krijgt overigens.
Dit is overigens mn eerste GTA titel en ik moet ff wennen aan al die cutscenes, t is in ieder geval langzamer spelen dan bijv. een shooter als Ghost Recon.
Dit is overigens mn eerste GTA titel en ik moet ff wennen aan al die cutscenes, t is in ieder geval langzamer spelen dan bijv. een shooter als Ghost Recon.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
hij is idd wel heel mooi qua beeld enzo maar de prijs staat me zo tegen.turbulence schreef:releasedatum voor de pc zal pas oktober dit jaar worden...
zit toch stiekem aan ps3 te denken nu, laatst even bij maatje van me gespeeld met gran turismo op de ps3 en is toch wel een supermooi apparaat hoor, en dan kan ik ook GTA4 proberen...
heb al een ps2 en dan ook een 3 halen.
nieuwe gran turismo komt cker niet voor de ps2 uit?
- DJ_MIKE
- Site Admin
- Bouwjaar: 1992
justa schreef:hij is idd wel heel mooi qua beeld enzo maar de prijs staat me zo tegen.turbulence schreef:releasedatum voor de pc zal pas oktober dit jaar worden...
zit toch stiekem aan ps3 te denken nu, laatst even bij maatje van me gespeeld met gran turismo op de ps3 en is toch wel een supermooi apparaat hoor, en dan kan ik ook GTA4 proberen...
heb al een ps2 en dan ook een 3 halen.
nieuwe gran turismo komt cker niet voor de ps2 uit?
nee jamer genoeg niet
zat ook al met smart te wachten
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer: