@JForce
Moderator: Moderators
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Re: @JForce
Zijn dat alle rubbers van de ophanging? Aardige klus, dan Welke pakketjes komen er nog meer?
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Re: @JForce
Bijna alle :D
323F Lagerhuizen zijn er ook, met aanhang :P
626 Rem brackets ook binnen, + oil catch tank.
Ook nog in de planning:
LED altezza.
Xedos 6 teller unit, weet niet of het gaat lukken.
KLG4 Intake is ook geinstalleerd, jammer dat de verf van de kleppen deksels niet echt goed heeft gehouden :/
Wat nog moet komen:
323F Lagerhuizen zijn er ook, met aanhang :P
626 Rem brackets ook binnen, + oil catch tank.
Ook nog in de planning:
LED altezza.
Xedos 6 teller unit, weet niet of het gaat lukken.
KLG4 Intake is ook geinstalleerd, jammer dat de verf van de kleppen deksels niet echt goed heeft gehouden :/
Wat nog moet komen:
Laatst gewijzigd door JForce op 01 mar 2014, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: @JForce
Cool !!
Goed gevonden die 323's.
Waarom heb je gekozen voor de Subaru's ?
ps... wanneer kunnen we deze eens in het echt bewonderen?
Goed gevonden die 323's.
Waarom heb je gekozen voor de Subaru's ?
ps... wanneer kunnen we deze eens in het echt bewonderen?
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Re: @JForce
Misschien op het JAF.
Ga eerst voor de subaru's omdat die het eenvoudigst te monteren zijn.
Voor de millenia/xedos moet je eerst de hubs opboren, en kun je de subaru's niet meer gebruiken.
Mazda 6 kan ook maar weet niet of daar ook schijven voor zijn voor 4 gaats?
Ik kan wel eenvoudig aan die klauwen komen.
Nadeel van deze hubs is wel (nog) geen abs. Dit is wel hetzelfde als de mx-3, dus draad in tappen, en dan moet het mogelijk zijn.
Ga eerst voor de subaru's omdat die het eenvoudigst te monteren zijn.
Voor de millenia/xedos moet je eerst de hubs opboren, en kun je de subaru's niet meer gebruiken.
Mazda 6 kan ook maar weet niet of daar ook schijven voor zijn voor 4 gaats?
Ik kan wel eenvoudig aan die klauwen komen.
Nadeel van deze hubs is wel (nog) geen abs. Dit is wel hetzelfde als de mx-3, dus draad in tappen, en dan moet het mogelijk zijn.
-
- Co-Pilot
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 21 apr 2013, 20:20
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Fryslân
Re: @JForce
Ziet er goed uit!!
Aan de ene kant trekt een KLZE ombouw me wel, aan de andere kant ben ik bang dat ik dan toch naar RWD ga verlangen.
Eibach pro kit + rode koni's ben ik ook erg benieuwd naar, durf het eigenlijk niet te doen omdat ik bang ben dat ik het dan alsnog te zacht vind. De auto staat wel mooi op z'n wielen zo!
Aan de ene kant trekt een KLZE ombouw me wel, aan de andere kant ben ik bang dat ik dan toch naar RWD ga verlangen.
Eibach pro kit + rode koni's ben ik ook erg benieuwd naar, durf het eigenlijk niet te doen omdat ik bang ben dat ik het dan alsnog te zacht vind. De auto staat wel mooi op z'n wielen zo!
Re: @JForce
Ja, groot nadeel van de mx-3 voorwielaandrijving.
Al moet ik zeggen dat de mx-3 een van de betere fwd wagens waar ik ooit in heb gereden.
En tja is best cheap voor een 200pk wagentje :D, 0-100 in 6 sec met een beetje goeie banden.
Dat doet een 350z bijv ook of een rx-8.
Een mr2 is in een vergelijkbare klasse en is rwd.
Al moet ik zeggen dat de mx-3 een van de betere fwd wagens waar ik ooit in heb gereden.
En tja is best cheap voor een 200pk wagentje :D, 0-100 in 6 sec met een beetje goeie banden.
Dat doet een 350z bijv ook of een rx-8.
Een mr2 is in een vergelijkbare klasse en is rwd.
- SkippyMX3
- Moderator
- Berichten: 967
- Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Leersum
Re: @JForce
Een rx8 rij jij zoek hoor met een ZE, spreek uit ervaring
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
Re: @JForce
Oke zal best, nooit geprobeerd. rx-8 0-100 6.2 ofzo opgave.
-
- Co-Pilot
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 21 apr 2013, 20:20
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Fryslân
Re: @JForce
Ik heb met de K8 al problemen om 'off-the-line' het vermogen lekker op de weg te krijgen, laat staan met een KLZE.