Visser

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

MX3V6_DH schreef:Dat ziet er bekend uit die schroefset 8) Rijdt lekker he?


Ik vind het nu al super rijden ja, maar na vrijdagochtend moet het helemaal een genot zijn. Ik wacht in spanning af tot ze is uitgelijnd :)
Mazda MX-3 2.5L V6
MX3Pioneer
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:09
Locatie: N/A

Bericht door MX3Pioneer »

Mooi dat zwart.. even wijziging in mijn lijstje maken :roll:
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

MX3Pioneer schreef:Mooi dat zwart.. even wijziging in mijn lijstje maken :roll:


Hoezo, spuitplannen?
Mazda MX-3 2.5L V6
MX3Pioneer
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:09
Locatie: N/A

Bericht door MX3Pioneer »

wou eerst het jdm kleurtje ruby red doen, maar een geheel zwarte look heeft ook iets. dat zie ik nu wel :D was eerst altijd anti zwart omdat het de details in de kit wegneemt, maar dat heeft ook wel wat als de auto van dichtbij gezien wordt. dan let je meer op de dingen denk ik
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

Zo na een tijdje maar even weer een major upgrate. Namelijk het nieuwe interieur. Ik heb het lederen interieur van Roy (MX3gold) overgenomen. Zie hier de foto's.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog wat mooie foto's van de MX:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mazda MX-3 2.5L V6
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

nog steeds een van de mooiste mxjes van het forum :mrgreen:

verlaging heeft haar wel goed gedaan zeg, kom je nog wel een beetje over de drempels heen met de postert?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
mazdamaster
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
Locatie: prof groningen

Bericht door mazdamaster »

Visser schreef:Zo na een tijdje maar even weer een major upgrate. Namelijk het nieuwe interieur. Ik heb het lederen interieur van Roy (MX3gold) overgenomen. Zie hier de foto's.


Mooi interieur. dat doet die auto erg veel goeds.. mooie verandering.

En ik vindt de kleurencombinatie ook goed passen..
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

turbulence schreef:nog steeds een van de mooiste mxjes van het forum :mrgreen:

verlaging heeft haar wel goed gedaan zeg, kom je nog wel een beetje over de drempels heen met de postert?


I agree! :D
Verlaging staat inderdaad top. Maar kwil haar eigenlijk nog een cm laten zakken. Alleen denk ik niet dat dat zo'n succes is, want ik was vanochtend de auto aan het wassen en toen merkte ik dat de linkervoorkant van de bumper toch wel wat losjes hing... Dus denk dat ik toch het 1 en ander aan drempels te hard heb geraakt... Maar over het algemeen kom ik goed over de drempels heen, kan alle drempels die ik tot nu toe ben tegengekomen gewoon nemen. Alleen in de parkeergarage hang ik vast... :P


mazdamaster schreef:Mooi interieur. dat doet die auto erg veel goeds.. mooie verandering.

En ik vindt de kleurencombinatie ook goed passen..


Thanks! Ik vond de kleurencombi ook super! Er lagen ook al mooie blauwe vloermatjes in de auto, en in combi met het interieur nu ziet het er egt geweldig uit. Het interieur is nu ook wel voor een groot deel klaar! :D
Mazda MX-3 2.5L V6
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

Zo na een tijdje niets meer van me te hebben laten horen zijn er weer een hoop updates. Enkele grote en enkele kleine.
Grote updates zijn mijn achterbumper en voorbumper + motorkap. De achterbumper was iemand achterop gereden en die is dus helemaal opnieuw gerepareerd en gespoten.
Mijn voorbumper en motorkap waren door mijn broer schade aan gereden. Nu wilde het toeval zijn dat ik al een andere bumper had liggen en die is er nu dus meteen voor pas gemaakt en erop gehangen. De motorkap zat een grote roestplek op en een knik van de aanrijding. Dit alles is netjes weggewerkt evenals het logo dat op de kap zat.

Ach foto's zal ik zo spoedig mogelijk eens gaan maken, en dan ook meteen van alle updates die ik me nog kan herinneren.
Foto's komen i.i.g. na volgende week pas, of in de loop van volgende week. Want woensdagavond ga ik samen met mijn buurman even knutselen. O.a. voor een achterlichten project gaan we aan de gang. We gaan de auto nog een stukje verlagen, aangezien de nieuwe voorbumper een stuk minder laag is dan de postert die erop zat. De nieuwe voorbumper loopt precies in lijn met de skirts en achterbumper. Dus ik kan de auto mooi rondom verlagen.

Naja, jullie zien het vanzelf! :D
Mazda MX-3 2.5L V6
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Ik ben benieuwd!
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Plaats reactie