Nee Peter laat ik het anders vertalen Jeftha en Joost moeten mee En Joost ik heb geen 1 Grijze mx-3 gezien volgend Jaar nog meer auto,s hoop ik Ik weet geneens nie meer met hoeveel mx-en we waren
@Frank. Goed idee over de douche ik had er ook wel moeite mee om niet te kunnen douchen. Maar ik heb wel lekker twee dagen in het Clubhuis geslapen lekker warm hoor zo,n kachel
Van mij is idd iedereen welkom op de after party, wellicht kom ik zelf nog met een verrassing
Hoe meer mensen hoe meer vreugde, lijkt me een uitstekende gelegenheid om alle filmpjes en foto's te laten zien, kan gelijk iedereen die niet mee is gegaan zien wat ze gemist hebben.
marcel v6 schreef:Nee Peter laat ik het anders vertalen Jeftha en Joost moeten mee En Joost ik heb geen 1 Grijze mx-3 gezien volgend Jaar nog meer auto,s hoop ik Ik weet geneens nie meer met hoeveel mx-en we waren
geen grijze mx gezien marcel???
dat is goed bericht... ben ik in dat opzicht toch uniek
tsja, we hebben ook nog de verjaardag van de club openstaan he.... dus om dan straks EN een after kothen EN een clubmeeting nog een keer te gaan doen is wel dubbel op
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
marcel v6 schreef:@Frank. Goed idee over de douche ik had er ook wel moeite mee om niet te kunnen douchen. Maar ik heb wel lekker twee dagen in het Clubhuis geslapen lekker warm hoor zo,n kachel
Ga er maar vanuit dat de douche volgend jaar geregeld is.Er was het afgelopen weekend in Duitsland al sprake van dat het volgend jaar op een andere lokatie gehouden wordt,maar dat is nog niet definitief.