Geplaatst: 06 mei 2010, 15:22
De KLZE laagcompressie bestaat eigenlijk niet in mijn ogen .
Dit zijn blokken met DE zuigers en alleen de kl31 koppen .
Een echte klze vindt ik met kl31 zuigers en kl31 koppen .
De longneck is meer voor hogere toeren en de curvedneck meer voor lagere toeren .
De shortneck (Standard DE intake) is een beetje het zelfde als de curvedneck .
Maar de curvedneck geeft meer koppel en pk dan de shortneck .
Maar een cuvredneck op een kl 1a1 kop heeft niet echt veel zin omdat de intake runners van de kl 1a1 koppen ovaal zijn en die van de curvedneck intake vierkant .
Dat geeft dan niet echt een goede lucht door stroom .
KLZE longneck hoogcompressie
KLZE curvedneck hoogcompressie
KLDE hybride laagcompressie met kl31 koppen met shortneck of curvedneck intake .
KLDE shortneck laagcompressie met kl 1a1 koppen .
Deze 4 soorten zijn er dus in de kl serie
Dit zijn blokken met DE zuigers en alleen de kl31 koppen .
Een echte klze vindt ik met kl31 zuigers en kl31 koppen .
De longneck is meer voor hogere toeren en de curvedneck meer voor lagere toeren .
De shortneck (Standard DE intake) is een beetje het zelfde als de curvedneck .
Maar de curvedneck geeft meer koppel en pk dan de shortneck .
Maar een cuvredneck op een kl 1a1 kop heeft niet echt veel zin omdat de intake runners van de kl 1a1 koppen ovaal zijn en die van de curvedneck intake vierkant .
Dat geeft dan niet echt een goede lucht door stroom .
KLZE longneck hoogcompressie
KLZE curvedneck hoogcompressie
KLDE hybride laagcompressie met kl31 koppen met shortneck of curvedneck intake .
KLDE shortneck laagcompressie met kl 1a1 koppen .
Deze 4 soorten zijn er dus in de kl serie