vandaag de auto eens goed onderzocht wat er allemaal aan geknutseld is.
hetvolgende ontdekt.
axton 5 kanaals versterker verstopt onder dubbele vloer in de achterbak met pioneer spreakers en 12 inch kenwood sub.
K&N luchtfilter
mazdaspeed remmen
mazdaspeed veerpoten
mazdaspreed veren
remus einddemper
hornet alarm
xenon verlichting
hetvolgende staat op het programma.
uiterlijk:
dak en zijkant boven zwart
sparco stuur en qiuckrelease overzetten gedaan
meterhouders a stijl
rx7 stoelen overzetten
caliber achteruitrijcamera overzetten
kenwood dubble din inbouwen met de bekabeling
interieur spuiten
hemel bekleden
accu naar kofferbak gedaan
Motorisch/Preformance:
startmotor reviseren en spuiten gedaan
koppakkingen
klze koppen reviseren en kleppen in laten slijten
valve seals
klde klepveren
klze inlaatspruitstuk
air fuel meter
velgen
dynamo millenia 120 ahmpere gedaan
oliefilter corvette zr1
oliekoeler
disributieriem en spanrollen
bekabeling motorruim wegwerken
egr verwijderen gedaan
kl31 ecu
k8 vliegwiel
mx6 koppelingsplaten
remleidingen goodrigde overzetten
gespoten koelvloeistof kanalen overzetten met termostaat gedaan
Lucifer Lambo Style Doors MX3 KLZE
Moderator: Moderators
Re: Lucifer Lambo Style Doors MX3 KLZE
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
Re: Lucifer Lambo Style Doors MX3 KLZE
ondertussen weer flink bezig geweest aan de cilinderkop
het doel is om de cilinderkop te reviseren en te verbeteren waar het mogelijk is.
eerst de kop maar eens in de ontvetterbak.
toen maar eens de industriele wasmachine in
en zo kwam die eruit.
1ste grondlaag erop gespoten.
portmatching van de uitlaat.
demonteren van de kleppen voor revisatie,polijsten en opnieuw in te slijpen.
opgeknapte klep
inslijpen van de kleppen
na het opnieuw inslijpen van de klep met de pasta het raakvlak controleren.
kleppen gepolijst.
opknappen van de zuigers
dashboard gespoten
spoiler van de mx3 passend gemaakt voor de mx6.
een kleine update van wat er ondertussen aan gebeurd is.
gr kevin
het doel is om de cilinderkop te reviseren en te verbeteren waar het mogelijk is.
eerst de kop maar eens in de ontvetterbak.
toen maar eens de industriele wasmachine in
en zo kwam die eruit.
1ste grondlaag erop gespoten.
portmatching van de uitlaat.
demonteren van de kleppen voor revisatie,polijsten en opnieuw in te slijpen.
opgeknapte klep
inslijpen van de kleppen
na het opnieuw inslijpen van de klep met de pasta het raakvlak controleren.
kleppen gepolijst.
opknappen van de zuigers
dashboard gespoten
spoiler van de mx3 passend gemaakt voor de mx6.
een kleine update van wat er ondertussen aan gebeurd is.
gr kevin
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Re: Lucifer Lambo Style Doors MX3 KLZE
Zo, je pakt het serieus aan met dat motorblok. Die industrieële wasmachine is zeker niet voor kleding bedoeld?
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.