JAF 2010_05-09-2010 TT circuit Assen
Moderator: Moderators
Heey Daniel hierzo,
Ik was veelste laat bij aankomst en wist nog niet precies hoe alles in zn werking stond ivm met de mx-3 club.
Ben ook niet heel lang bij de mx-3 stand blijven staan want wilde ook niet te veel missen van de shootout en time attack.
Ik zal volgend zeker op tijd komen, want vond het een beetje lullig staan , is voor me de eerste keer dat ik naar een meeting ging.
Sorry daarvoor.
Maar goed, hier de foto;s die ik heb genomen ...veel plezier.
http://www.mijnalbum.nl/Album-KOSEZXJC
GR Daniel
Ik was veelste laat bij aankomst en wist nog niet precies hoe alles in zn werking stond ivm met de mx-3 club.
Ben ook niet heel lang bij de mx-3 stand blijven staan want wilde ook niet te veel missen van de shootout en time attack.
Ik zal volgend zeker op tijd komen, want vond het een beetje lullig staan , is voor me de eerste keer dat ik naar een meeting ging.
Sorry daarvoor.
Maar goed, hier de foto;s die ik heb genomen ...veel plezier.
http://www.mijnalbum.nl/Album-KOSEZXJC
GR Daniel
- D-PAC
- Pilot
- Berichten: 738
- Lid geworden op: 24 jun 2004, 22:40
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Schiedam
@ *p.e.t.e.r.*:
Waar heb jij de hoodlifts vandaan? Ik ben er al een tijdje naar opzoek. Het
probleem bij hoodlifts is het zelfde als bij vleugeldeuren: te licht en ze gaan
moeilijk open en als ze te zwaar zijn gaan ze moeilijk dicht...
Verder:
Damn! wat heb ik veel gemist zeg! Moest zaterdag op zondag werken en
maandag dus ook, had helaas geen tijd meer om langs te komen...
Volgende keer beter!
Waar heb jij de hoodlifts vandaan? Ik ben er al een tijdje naar opzoek. Het
probleem bij hoodlifts is het zelfde als bij vleugeldeuren: te licht en ze gaan
moeilijk open en als ze te zwaar zijn gaan ze moeilijk dicht...
Verder:
Damn! wat heb ik veel gemist zeg! Moest zaterdag op zondag werken en
maandag dus ook, had helaas geen tijd meer om langs te komen...
Volgende keer beter!
私は私の"遠隔開始" ボタンを愛する
- mx3hoogeveen
- Co-Pilot
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
- Locatie: hoogeveen
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Klopt, elke auto had zo'n standaard met daarop een geplastificeerd A4tje waar de gegevens van de auto op stonden.
mx3hoogeveen schreef:Wat hebben jullie nou allemaal op die bordjes staan naast jullie auto?:P
De gegevens en wat er allemaal aan gedaan is?:P
Meschien domme vraag maar ik vraag het me gewoon effe af
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
- mx3hoogeveen
- Co-Pilot
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
- Locatie: hoogeveen
mx3hoogeveen schreef:aah kijk top dan weet ik dat
Stel ik ga een x staan met de auto dan moet ik effe zo een bord fiksen:P
Nee hoor, dit is "service van de zaak"
De bordjes zijn van de club en mag die dag bij jou auto staan.
De A4tjes worden ook door de club gemaakt op basis van je profiel pagina.
Het zou ook een beetje vreemd zijn als iedereen een eigengemaakt bordje had... Dan zo je ook geen uniformiteit uitstralen.
- mx3hoogeveen
- Co-Pilot
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
- Locatie: hoogeveen