Visser

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

WhiteFinish schreef:Ziet er zeker strak uit :)


Thanks!

WhiteFinish schreef:Maar jou garage, heeft die ook geprobeert om gewoon de temperatuursensor van de fan te vervangen?


Jazeker, en ook die is vervangen, maar toen ook zonder resultaat.
Alles wat je je zo 1, 2, 3 maar kunt bedenken is vervangen... Maar goed, het probleem is opgelost en ik zie het maar zo: de auto heeft meteen een erg uitgebeide grote beurt gehad, dus hopelijk heb ik de komende 30000 km nergens last van :)

Het enige wat nog moet gebeuren is de schroefset monteren. Want toen de MX op de brug stond kon ik heel goed zien dat de veer linksvoor is gescheurd. Dus meteen Richard van MZD-styling benaderd voor het monteren van mijn schroefset. En daar kan ik zaterdag de 30e terecht. Als er dan nog wat geld over is laat ik hem rond die tijd ook meteen APK keuren en dan kan ik er weer volledig tegenaan.

Nieuwe plannen liggen al weer klaar, en daarover kan ik jullie halverwege deze week wel weer updaten :lol:
Ik kan in ieder geval niet wachten :)
Gebruikersavatar
The-Xtreme_Mazda
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 301
Lid geworden op: 04 apr 2009, 14:30
Locatie: Delft

Bericht door The-Xtreme_Mazda »

Ziet er nettjes uit hoor maar super dat je weer kan rijden en hoop alles snel een keer te kunnen zien en natuurlijk nog veel succes

laterzzzzzzzzzzzzzz 8)
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

Wel nog even een mindere update die ik was vergeten te vermelden...

Er zit sinds vorige week een souvernir van zo'n 20 cm op m'n deur aan de bestuurderszijde. De kras is zo diep dat zelfs de grondlak er vanaf is. Het zit me dus echt niet mee. Maar goed. Ben wel op zoek naar een lakstift, want anders gaat het roesten. Iemand enig idee waar ik die kan halen?

Of een nieuwe deur die nog goed in de lak zit? :)
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

Nou, hierbij de update die ik deze week heb gemaakt aan de auto. Of beter gezegd updateS.

Als eerste zat er vanochtend een mooie enveloppe in de deur met de volgende inhoud:

Echte Mazda ventieldoppen :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook heb ik mijn paneeltjes waar mijn kickbassen opzitten bekleed met zwart skai.
Afbeelding

Maar nu de grootste update. Hiervoor ben ik afgelopen dinsdagavond afgereisd naar Driel. Daar ben ik naar Frank (MX-treme) gegaan om van interieur te ruilen. Tenminste de:
A + C-stijlen en de zonnekleppen:
Afbeelding

Afbeelding

de deurpanelen:
Afbeelding

Afbeelding

en de belangrijkste: de complete achterbank + zijpanelen
Afbeelding

En een overzichtje:
Afbeelding

Ik ben er echt zeer blij mee! Het staat zo mooi in combinatie met mijn JT stoelen! Het interieur is nu voor een groot deel wel af. Maar ach, ik ken mezelf, ook daar komen nog wel veranderingen in.

Nu is het volgende de schroefset. Nog maar een weekje wachten en dan gaat hij eronder! :)

Ik ben benieuwd of jullie het net zo mooi vinden als ik.

Groet,

Mark
Gebruikersavatar
StefanV6
Pilot
Pilot
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:04
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door StefanV6 »

ziet er super strak uit!
kijk alleen uit met die ventieldopjes.
heb ze ook gehad en kreeg ze er met geen mogelijkheid meer vanaf.
heb nieuwe ventielen moeten laten plaatsen.

verder super!
Gebruikersavatar
mazdamaster
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
Locatie: prof groningen

Bericht door mazdamaster »

ziet er allemaal mooi uit . alleen zou ik de schroeven in de luidsprekers veranderen..

En wat die ventieldopjes beteft. gewoon wat kopervet er aan doen en dan krijg je ze er altijd wel af
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

Thanks mannen!

mazdamaster schreef:ziet er allemaal mooi uit . alleen zou ik de schroeven in de luidsprekers veranderen..


Maarre wat bedoel je? Wat voor schroeven? Gewoon kruis ofzo? Dat stond inderdaad al in de planning :)
Gebruikersavatar
The-Xtreme_Mazda
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 301
Lid geworden op: 04 apr 2009, 14:30
Locatie: Delft

Bericht door The-Xtreme_Mazda »

Ziet er dik uit man 8) je heb hen net en gelijk al bezich erg he op een goede manier dan :)
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

The-Xtreme_Mazda schreef:Ziet er dik uit man 8) je heb hen net en gelijk al bezich erg he op een goede manier dan :)


Haha thanks, maar ik kan niet stil zitten. Heb zoveel ideeen. Teveel eigenlijk haha. Wilde eerst ook zijn koplampen overnemen maar met heel veel tegenzin toch maar niet gedaan :P
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

Zo, vanochtend en vanmiddag (heeft iets langer geduurd dan gepland... :roll: ) is de schroefset eronder gegaan.
Hij ligt nu in alle kasten op dezelfde hoogte, en man wat staat dat gaaf!!
En het rijdt ook super ondanks dat de auto niet is uitgelijnd.

Verder heb ik ook mijn parrot carkit ingebouwd.

Foto's van de updates houden jullie nog ff tegoed.
Plaats reactie