Pagina 4 van 4

Geplaatst: 01 mar 2005, 21:19
door Bastian mx-3
Je KUNT met een 2,5 bijna hetzelfde verbruik halen als met de k8 motor, maaaar......de pretkilometers worden wel wat meer met de 2.5 wat weer wat minder is voor het verbruik. Of ik ooit terug zou willen naar een 1.8v6, nooooit, klze rijdt me te fijn :bounce1:

Bastian

Geplaatst: 01 mar 2005, 22:42
door bramx3
whahaha , jah , maak me maar lekker ;)

maar dan nog een vraag van mijn kant .
als ik ooit stukken zou krijgen aan de toekomstige klze blok.
hoe zit t met de onderdelen.
t onderblok is gewoon van de mx-6 als ik me niet vergis.
maar de koppen niet.
hoe zit dat ??

Geplaatst: 02 mar 2005, 10:41
door Bastian mx-3
De koppen zijn idd anders, hebben rechthoekige en daarmee beter flowende koppen dan de ovale klde structuur. Voor onderdelen kun je altijd bij mij aankloppen, kep altijd wel wat op voorraad. Zelfs de klde cilinderkoppen zullen erop passen, maar die flowen wat minder en dat zal je dus een 5 pk kosten. Ow en het onderblok heeft hogere compressie zuigers 10:1 in plaats v/d 9,2:1 zuigers.

Bastian

Geplaatst: 02 mar 2005, 18:37
door bramx3
ahh , dus onderdelen verkrijgen zal geen probleem zijn 8)