Even een update:
De laatste tijd heb ik erg gemixte gevoelens over mijn mx-3. De staat word met een best rap tempo slechter, binnen een jaar 3 rotte plekken die er voorheen echt niet zaten, heb in de loods een paal over het hoofd gezien dus de achterbumper is beschadigd en moet vervangen worden voor het mooie. Voorbumper is een deur tegenaan gewaaid en zal dus ook voor cosmetische redenen vervangen moeten worden.
Ook op de dyno bij jeroen bleek vorig jaar dat ik ineens 10pk kwijt was, boven de 6000 toeren gaat de motor ook anders klinken, alsof er te hard aan getrokken word zegmaar. Dus alles bij elkaar is er een hoop ergernis. Maar...
Elke keer als ik de auto zie staan of er in rijd ben ik meteen weer verkocht, er zit al zoveel geld en liefde in ( vooral geld

) dat ik hem niet kwijt wil. Hij is zo goed als circuit klaar ( op gewicht na) en op de weg rijd ik bijna alles helemaal zoek in bochten ( op de echte snelle mannen na

) wat het een hele grote meerwaarde geeft voor mij.
Op de planning deze zomer staat nog:
Distributietiming checken
Oilcatchtank aansluiten, zit nu alleen ingebouwd.
Audio goed inbouwen, is door diverse reparaties op sjonnie niveau ingebouwd en daar kan ik niet meer tegen haha.
In de winter waarschijnlijk:
Roestpunten aanpakken
Voor en achterbumper vervangen
Binnenkant van de wielkasten goed schoonmaken en tectyleren voordat die ook gaan roesten.
Binnenzijde achterklep en beide deuren opnieuw spuiten (zelf) om de roestvorming tegen te gaan.
Ik heb besloten de auto te houden omdat ik al emotioneel word aan de gedachte mn mx3 nooit meer te rijden. Ik heb ondertussen wel een andere auto op het oog maar dan zal mijn dagelijkse 323F BG weggaan en zal de mx weer mijn daily worden ( in ieder geval deze winter)
Ik wil Mike in ieder geval bedanken voor zijn steun de afgelopen tijd op meetings om mij gemotiveerd te houden over mijn mx
Heb helemaal zin om 3 september mijn vakantie te beginnen en de mx van binnen en buiten te poetsen/detailen om 4 september te shinen bij de meeting!
