- Er zat inderdaad een oud centrale deurvergrendelingskitje in de auto gebouwd. De kabels van de motoren waren door de afwatergaatjes van de deuren, langs de scharnieren en onder de motorkap door naar het schutbord geleid waar ze dan uiteindelijk de auto in gingen

- Alle kabels voor mijn audio installatie getrokken. Net als bij de V6 heb ik de voedings- en signaalkabels weer volledig van elkaar gescheiden, voeding ligt langs links en signaal ligt langs de rechterkant van de auto. Ook heb ik dikke speakerkabels voor de woofers van mijn voorste composet de deuren in getrokken. Voor de tweeters zal ik originele speakerkabels gebruiken.
- Deuren gedempt met Vibraflex loodbitumen.
- Woofers van de voorste composet gemonteerd in de deuren. Ik heb ook 'dakjes' van loodbitumen boven de woofers gemaakt om ze te beschermen tegen regenwater dat door de deuren loopt.
- De kabelbomen van de deuren vervangen door de kabelbomen uit een MX-3 met electrische ramen. De motoren heb ik ook al, nu alleen nog deurpanelen met de schakelaars erin.
Helaas wordt voor de rest van de week regen voorspeld en zal ik dus niks meer hier voor de deur kunnen doen. Ik hoop aankomend weekend tijd te hebben om naar de loods te rijden zodat ik de audio inbouw daar af kan maken.