of krijgen we hier de eerste nederlandse RWD of AWD mx?

Moderator: Moderators
WhiteFinish schreef:Ik ben bijvoorbeeld benieuwd wat voor zuigers, drijfstangen, aandrijfassen, kleppen etc je gaat gebruiken
Titanium drijfstangen?
Wiscoso zuigers?? (welke compressie verhouding?)
Een 626 bak zal het waarschijnlijk ook niet trekken. Vooral 3de en 4de versnelling zijn de zwakste punten in de bak.
Laat staan dat je enige tractie op de weg kunt krijgen zonder enige vorm van lsd.
turbulence schreef:en hoe wil je dat op de weg krijgen?
of krijgen we hier de eerste nederlandse RWD of AWD mx?
bramx3 schreef:ben zeer benieuwd wat zo een stroker kitje moet gaan kosten dan .
ik hoop dat je project slaagt , en op de markt komt .
heb hier nog een complete kl-ze in onderdelen liggen ( die zou dan weer eventueel opgebouwd kunnen worden)
turbulence schreef:bramx3 schreef:ben zeer benieuwd wat zo een stroker kitje moet gaan kosten dan .
ik hoop dat je project slaagt , en op de markt komt .
heb hier nog een complete kl-ze in onderdelen liggen ( die zou dan weer eventueel opgebouwd kunnen worden)
haha, bram bram![]()
just for the info:
http://www.paeco.com/Stroker%20Kits.htm
1999 dollar
en dan moeten je cilinders nog uitgeboord en gehoond worden...
vraag me af wat voor winst hier aanzit qua vermogenstoename? dus stock 2.5L KL = 200pk en 2.7L KL = ... pk
turbulence schreef:
just for the info:
http://www.paeco.com/Stroker%20Kits.htm
1999 dollar
en dan moeten je cilinders nog uitgeboord en gehoond worden...
WhiteFinish schreef:turbulence schreef:
just for the info:
http://www.paeco.com/Stroker%20Kits.htm
1999 dollar
en dan moeten je cilinders nog uitgeboord en gehoond worden...
Zie zelfs een opboring staan tot 3 liter... Vele kl rijders zijn echter van mening dat de cilinderwanden hier helemaal niet voor geschikt zijn, resultaat oververhitting en scheuren van wanden.