vleugeldeuren vraagje

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Mazdamaster, zou in jou geval dus betekenen en vleugeldeuren en skirts opnieuw laten afwerken op je schermen.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
mazdamaster
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
Locatie: prof groningen

Bericht door mazdamaster »

klopt.. :x
Laatst gewijzigd door mazdamaster op 13 jan 2009, 06:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
harrold mx3
New member
New member
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 mar 2008, 18:02
Type Mazda: Anders
Bouwjaar: 1996
Locatie: apeldoorn

Bericht door harrold mx3 »

ik heb de schanieren van yence over gekocht en op mijn auto gemonteerd maar om er dan voor het dagelijkse gebreuk is het niks net wat yence zegt voor show car is het leuk ik heb ze er ook weer afgehaalt en ga ze nu op mijn show auto bouwen
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

harrold mx3 schreef:ik heb de schanieren van yence over gekocht en op mijn auto gemonteerd maar om er dan voor het dagelijkse gebreuk is het niks net wat yence zegt voor show car is het leuk ik heb ze er ook weer afgehaalt en ga ze nu op mijn show auto bouwen


wat was dan het grootste ''probleem''

instap niet makkelijk? niet gebruiksvriendelijk?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
harrold mx3
New member
New member
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 mar 2008, 18:02
Type Mazda: Anders
Bouwjaar: 1996
Locatie: apeldoorn

Bericht door harrold mx3 »

de deuren gingen wat zwaar dicht en ik vind het ook mooier staan op een mooie gepimpte auto in plaats van op een standaard auto vind het wel heel mooi hoor dat is een ding wat zeker is
Gebruikersavatar
*p.e.t.e.r.*
New member
New member
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2007, 16:51
Locatie: Uithoorn

Bericht door *p.e.t.e.r.* »

waarom maak je die setjes niet zelf?

als je zelf de platen laat snijden en wat knutseld kan je voor zo'n 100euro een set maken.

ik zeg er even nu gelijk bij dat niet de geene ben die nu is in gelogd.
maar ik ben een vriend van peter en zat wat mee te lezen..

ik heb dit namelijk ook op mijn focus gedaan en daar zaten zelfs de zijschermen aangewerkt.

als je gewoon je hele scherm los haalt (dus alleen de boutjes!!) kan je deze gewoon voorzichtig iets naar voor trekken en ze monteren.
tenzij je moet gaan boren dan is het een ander verhaal want daar bestaan speciaale boormachines voor.
zo doen ze dat ook als je die achtelijk dure setjes laat monteren bij een bedrijf.

gr jurgen
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Heb je hier ook misschien foto's van hoe je dit gedaan hebt? Dus van het mechanisme want als het echt mogelijk is om het zelf te maken dan is dat natuurlijk wel interessant.
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

als iemand zijn setje beschikbaar stelt om daar een copy van te laten maken is het zo gepiept.
Je moet naar een metaalbewerkingsbedrijf toegaan met die set, die kunnen hem digitaliseren (mooi scrabbel woord) voeren de gegevens in in de machine, het zei de laser snijder of watersnijder en een fractie later liggen de delen gesneden en wel klaar, zelf even een gasdemper erop monteren en klaar is kees.
Wat de kosten hiervan zijn durf ik je niet te zeggen, maar je moet wel naar een bedrijf gaan die over deze machine beschikt.

Dit is dus zo'n bedrijf......

http://www.kasteelmetaal.nl/site/nl/home.php
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Denk alleen niet dat iemand die net 1000,- (of hoe duur duur die sets ook zijn) heeft uitgegeven dit setje beschikbaar gaat stellen om hem te laten namaken... :roll:
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

die kans is idd aanwezig ;)
maar je moet net iemand treffen die het wilt doen.
Vergeet niet dat er waarschijnlijk ook copyrigt/patent of wat dan ook op de produkten zit.
Dus weet niet of het officieel is toegestaan om dit te doen maar das je eigen pakkie aan uiteraard ;)
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Plaats reactie