mijn winterproject.... klze compressor
Moderator: Moderators
-
- Pilot
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
- Locatie: Geleen
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Berichten: 3291
- Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
- Locatie: Purmerend
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
-
- New member
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 12:05
- Locatie: Deventer
Aha daar is de auto van Idzard als ik het goed heb gezien, stukje dichter in de buurt gekomen zie ik, kom maar eens langs zal ik zeggen, maken we er een mini meeteing van voor mx-en in en rond Deventer.
Iedereen is trouwens welkom om langs te komen als je in de buurt bent om te kijken hoe het er voor staat en vooral hoe het klinkt in real life.
De aanpassingen aan het blok zijn trouwens bijna identiek als die van Izdard zijn oude ride, ook een odb2 long neck conversion, dit is ook terug te vinden in mijn profiel natuurlijk.
Op dit moment ben ik eindelijk bezig met de definitive piping van en naar de intercooler, inlaatspruitstuk en compressor, foto's volgen nog, na lang wachten op al het Samco spul.
En tegelijkertijd het aanpassen en opnieuw verplaatsen en wijzigen van mijn radiator overloop die ook weer volledig uit het zicht wordt geplaatst, ook met diverse Samco slangen voor de cleane look, en het verplaatsen van alle zekeringskasten die al voor een groot deel mooi uit het zicht zijn verdwenen.
Dus de laatse loodjes wat betreft al het voorwerk...
Dan op naar Jeroentje voor het aansluiten van de wideband en map-ecu.
Dan de walbro erin, de 260cc injectoren monteren, cat vervanger eronder en dan jaja op naar de testbank, hier uiteindelijk de piping er definitief op, voor het inlezen van de maps.
Hopelijk allemaal voor JAF af.
Iedereen is trouwens welkom om langs te komen als je in de buurt bent om te kijken hoe het er voor staat en vooral hoe het klinkt in real life.
De aanpassingen aan het blok zijn trouwens bijna identiek als die van Izdard zijn oude ride, ook een odb2 long neck conversion, dit is ook terug te vinden in mijn profiel natuurlijk.
Op dit moment ben ik eindelijk bezig met de definitive piping van en naar de intercooler, inlaatspruitstuk en compressor, foto's volgen nog, na lang wachten op al het Samco spul.
En tegelijkertijd het aanpassen en opnieuw verplaatsen en wijzigen van mijn radiator overloop die ook weer volledig uit het zicht wordt geplaatst, ook met diverse Samco slangen voor de cleane look, en het verplaatsen van alle zekeringskasten die al voor een groot deel mooi uit het zicht zijn verdwenen.
Dus de laatse loodjes wat betreft al het voorwerk...
Dan op naar Jeroentje voor het aansluiten van de wideband en map-ecu.
Dan de walbro erin, de 260cc injectoren monteren, cat vervanger eronder en dan jaja op naar de testbank, hier uiteindelijk de piping er definitief op, voor het inlezen van de maps.
Hopelijk allemaal voor JAF af.
michelangelo schreef:Aha daar is de auto van Idzard als ik het goed heb gezien, stukje dichter in de buurt gekomen zie ik, kom maar eens langs zal ik zeggen, maken we er een mini meeteing van voor mx-en in en rond Deventer.
Iedereen is trouwens welkom om langs te komen als je in de buurt bent om te kijken hoe het er voor staat en vooral hoe het klinkt in real life.
De aanpassingen aan het blok zijn trouwens bijna identiek als die van Izdard zijn oude ride, ook een odb2 long neck conversion, dit is ook terug te vinden in mijn profiel natuurlijk.
Op dit moment ben ik eindelijk bezig met de definitive piping van en naar de intercooler, inlaatspruitstuk en compressor, foto's volgen nog, na lang wachten op al het Samco spul.
En tegelijkertijd het aanpassen en opnieuw verplaatsen en wijzigen van mijn radiator overloop die ook weer volledig uit het zicht wordt geplaatst, ook met diverse Samco slangen voor de cleane look, en het verplaatsen van alle zekeringskasten die al voor een groot deel mooi uit het zicht zijn verdwenen.
Dus de laatse loodjes wat betreft al het voorwerk...
Dan op naar Jeroentje voor het aansluiten van de wideband en map-ecu.
Dan de walbro erin, de 260cc injectoren monteren, cat vervanger eronder en dan jaja op naar de testbank, hier uiteindelijk de piping er definitief op, voor het inlezen van de maps.
Hopelijk allemaal voor JAF af.
Oke, moeten we even een keer afspreken wil het wel eens int echt zien! en klopt dat heb ik ook obd2 en longneck. Maar ik denk dat jij de lage compressie versie (9,2:1) hebt voor de compressor? ik heb 10:1 namelijk.
En hoe heb jij het gedaan met je ECU? rijdt je ook nog met de 1.8 v6 ECU rond?
en heb je nog in het blok aanpassingen gedaan? zuigers oid?
1998 mx3 2.5i v6 KLZE