RichMX-3 schreef:jaaaaaah jummieeeeeee ! vind het echt zo vet !!!! had ze ook helemaal zwart ! totdat er mensen bijna achterop reden vanwege het slecht te zien van mijn remlichten toen maar altezza's genomen
yay
dat krijg je als je er teveel lagen overspuit
ik heb er 3 lagen over en tog mooi donker
en nog heel zichtbaar.
RichMX-3 schreef:jaaaaaah jummieeeeeee ! vind het echt zo vet !!!! had ze ook helemaal zwart ! totdat er mensen bijna achterop reden vanwege het slecht te zien van mijn remlichten toen maar altezza's genomen
yay dat krijg je als je er teveel lagen overspuit ik heb er 3 lagen over en tog mooi donker en nog heel zichtbaar.
jah maar ik wilde ze pikzwart hebben
@ferio owwww ok nah dat valt mee !
ben benieuwd naar de pics
Ferio schreef: Komt voor elkaar. Ik heb van het weekend wel tijd dus als het goed is ga ik ze dan erin zetten!
al foto's?
Ik heb van het weekend geprobeerd met een telefoon, maar word dan zo enorm donker... ik heb helaas geen digitale camera ik zal ff kijken of ik er misschien 1 kan lenen
Ferio schreef: Komt voor elkaar. Ik heb van het weekend wel tijd dus als het goed is ga ik ze dan erin zetten!
al foto's?
Ik heb van het weekend geprobeerd met een telefoon, maar word dan zo enorm donker... ik heb helaas geen digitale camera ik zal ff kijken of ik er misschien 1 kan lenen
al foto's?
je moet de foto's ook overdag maken joh
Heb ik geprobeerd ik zal is ff van t weekend met een 5 mega pixel camera proberen