@pitbullfm

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
pitbullfm
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 204
Lid geworden op: 31 okt 2007, 21:05
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door pitbullfm »

vandaag even de sticker geplakt van jullie site met de mx er voor,

ik wou eerst zelf een sticker maken maarja had ik het geduld niet voor, toen maar besteld en na 2 dagen de sticker binnen.

hij zit al op de ruit nu maar hopen dat het nog even droog blijft zodat hij goed kan hechten.

zal morgen even foto's maken als het weer mee zit
Gebruikersavatar
pitbullfm
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 204
Lid geworden op: 31 okt 2007, 21:05
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door pitbullfm »

Zo heb eindelijk de sticker erop van de mx3 club, eerst 2 keer stickers verkloot voor aan de buitenkant en met slecht weer is sticker plakken geen succes. nu maar een sticker geplakt aan de binnenkant van de ramen, en afgelopen woensdag mijn plasmatellers binnengekregen van stennizz dus maandagavond er maar even inzitten

daarna volgen wel weer foto's van mijn mx nog niet gemaakt met deze auto een fotosessie
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Plasma tellers zijn altijd mooi. Wil eigenlijk zelf ook een raamband, staat ook wel gaaf. Is dan alleen je zicht nog wel goed?
Afbeelding
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

woytek schreef:Plasma tellers zijn altijd mooi. Wil eigenlijk zelf ook een raamband, staat ook wel gaaf. Is dan alleen je zicht nog wel goed?

kan je makkelijk achterkomen ;) ga maar is cruizen door de bebouwde kom :mrgreen:
ik heb expres geen raamband genomen bij de mx omdat het me bij aanschaf al opviel dat ik bij 9 van de 10 stoplichten het licht zie, door het allebovenste gedeelte van het raam of ik moet al net gaan verzitten.
dus als je dan nog eens een raamband tsjaaa dan wordt het alleen maar lastiger.
vind het wel super mooi staan ! maar vind het niet praktisch, vandaar dat ik voor alleen een logo/tribal ben gegaan.
daar kan ik tussendoor kijken.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Een doorzichtige raamband kan ook toch Richard ;)
Kan je toch de stoplichten nog zien :)
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

gewoon een raamband van tint folie maken, staat super strak en je ziet alles gewoon goed ;)
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

hah ja dat is idd ook nog een optie ;) niet aangedacht :mrgreen:
maar persoonlijk vind ik eem complete egale kleur(niet doorzichtig dus) mooier dan een tint folie.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
pitbullfm
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 204
Lid geworden op: 31 okt 2007, 21:05
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door pitbullfm »

heb een raamband gewoon zwart en kan er perfect door zien en ideaal bij stoplichten want vooral dit tijd van het jaar schijnt (als de zon al keer schijnt) de zon net onder je zonnenklep heen wat heel irri is, ik laat de band altijd inplakken bij een tuning zaakje dat kost me 25 euro en super mooi zicht en ziet er goed uit.

maar nu even dit:

Vandaag maar begonnen met de plasmatellers en dat is zoals vele zeggen 1 maal gedaan te hebben maar dan ook nooit weer puuf.

we zijn begonnen met de tellerhuis uit elkaar te halen en toen voorzichtig met een vorkje de naalden eraf gehaald en daar ging het al mis. De temp. Meter brak het naaldje doormiddel is die was niet meer te redden, nu maar tijdelijk gewoon op temp. normaal vast gelijmd en later maar op de sloop een nieuwe tellerklok halen.

Toen heb ik verf gehaald voor de wijzer omdat deze standaard wit zijn en ik wou ze graag fel orange hebben.Maarja de verf wou niet hechten omdat er teveel olie in de verf zat, toen maar verdunnen en ja hoor eindelijk het voor elkaar.

Als laatste kwam het grootste gek#t, de toerenteller klopte niet, hij ging omhoog na 3000 toeren en bleef vastzitten of zaktte te langzaam, en na 2 uur daarmee te hebben gekloot werkte dat ook gelukkig , en waren de plasma's goed.

Blij de auto weer voor de deur gezet bleek dat de centraaldeurvergr. niet meer werkte maar dat kwam omdat ik onder het dashbord bezig ben geweest met de kilometerkabel en heb het draadje van de centraaldeurvergr. iets eruit getrokken dat is nu gelukkig verholpen.

dus vanaf vanmiddag 2 tot vanavond half 6 aan het klooien geweest maar ik ben blij heb plasma's wat super licht afgeven omdat ik standaard weinig licht er altijd had.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
pitbullfm
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 204
Lid geworden op: 31 okt 2007, 21:05
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door pitbullfm »

het volgende wat ik nu wil doen,

is een versnellingpook met licht erin zeg maar dat de versnellingen verlicht zijn, autostyle heeft ze wel maar dat is een zilveren knop en dat vind ik niet leuk ik zoek een zwarte knop met licht er in,

dan wil ik nog xenos hebben

en deze voorbumper "RACE-Line

Afbeelding.

maja eerst weer wachten op meer centjes en beetje bij beetje word de auto steeds meer aangepast.
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

*slik* dat is een erg mooie bumper! 8) ...en ik had me ouders nog zo beloofd geen kit erop te zetten!

Tellers zien er super uit overigens!
Afbeelding
Plaats reactie