MX-3 Racer
Moderator: Moderators
- MarcX3
- Super-Pilot
- Berichten: 1793
- Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
- Locatie: omgeving v Doetinchem
- Contacteer:
er zijn genoeg onderdelen te vinden voor de K serie alleen niet in NL en je moet ff weten waar je moet wezen, en een dikke portomonee is ook wenselijk
Wil je echt gaan tunen raad ik je aan een 170 pk KLDE te nemen niet de 200 pk KLZE, voor de DE zijn er meer tuningparts te vinden dan voor de ZE, voor de ZE zijn er ook wel dingen te vinden maar door de aparte koppen zijn de mogelijkheden iets beperkter
ben benieuwd naar je project
Wil je echt gaan tunen raad ik je aan een 170 pk KLDE te nemen niet de 200 pk KLZE, voor de DE zijn er meer tuningparts te vinden dan voor de ZE, voor de ZE zijn er ook wel dingen te vinden maar door de aparte koppen zijn de mogelijkheden iets beperkter
ben benieuwd naar je project
Driven by a sixpack
-
- MazdaMx-3 Sponsor
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 29 apr 2005, 14:40
hahahahahaha, jeroentje heeft de makkelijkste oplossing.
uiteraard leeg maken, en een motorswap is ook nodig, maar welke ben ik nog niet uit, natuurlijk geeft een klze, ja ik begin erin te komen, de meeste pk's, maar alles wat er omheen rijdt aan auto's heeft ongeveer 180 pk, dus wellicht toch een klde? maar we zullen het wel zien, eerst de auto halen van de week. en dan kijken wat voor plan ik ga maken.
en uiteraard mn andere racer verkopen.
ik hou jullie op de hoogte......
uiteraard leeg maken, en een motorswap is ook nodig, maar welke ben ik nog niet uit, natuurlijk geeft een klze, ja ik begin erin te komen, de meeste pk's, maar alles wat er omheen rijdt aan auto's heeft ongeveer 180 pk, dus wellicht toch een klde? maar we zullen het wel zien, eerst de auto halen van de week. en dan kijken wat voor plan ik ga maken.
en uiteraard mn andere racer verkopen.
ik hou jullie op de hoogte......
if you never crash, youre not going fast enough.
-
- MazdaMx-3 Sponsor
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 29 apr 2005, 14:40
ja en de bekleding, geluidmatten, sloten, evt. schuifdak,reservewielbak, binnendeuren eruit slijpen, verstevigingen in motorkap eruit, zijruiten van perspex, even kijken wat heb ik nog meer gedaan, oh ja koplampen ed eruit, paar kilo bekabeling die ik toch noet nodig heb, dashboard weg, (ik heb alleen een toerenteller nodig).
dat is even een klein sommetje, ik zit alleen nog met de achterruit die is natuurlijk loodzwaar en plastic is lastig om een hoek te buigen, maar ik denk dat ik er al een creatieve oplossing voor heb (wordt weer lassen pffff)
dat is even een klein sommetje, ik zit alleen nog met de achterruit die is natuurlijk loodzwaar en plastic is lastig om een hoek te buigen, maar ik denk dat ik er al een creatieve oplossing voor heb (wordt weer lassen pffff)
if you never crash, youre not going fast enough.
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer: