Tilff 2007 "The Movie"...
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Super dvd !!
Heb weer een boel gelachen... Af en toe leek het wel of jij het weekend mee hebt gemaakt kijkent door je camera
Foto's aan het einde ook ontzettend mooi. Veel leuke momenten vastgelegd en super herinnering !!
Cover vindt ik ook erg leuk opgezet. Zit 1 foutje in ... dvd duurt niet 157 minuten maar 1 uur en 57 minuten (dus 117min).
Iedereen die aan deze dvd heeft meegewerkt en met name Peter. Super bedankt !!!
Heb weer een boel gelachen... Af en toe leek het wel of jij het weekend mee hebt gemaakt kijkent door je camera
Foto's aan het einde ook ontzettend mooi. Veel leuke momenten vastgelegd en super herinnering !!
Cover vindt ik ook erg leuk opgezet. Zit 1 foutje in ... dvd duurt niet 157 minuten maar 1 uur en 57 minuten (dus 117min).
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
WhiteFinish schreef:Super dvd !!
Sorry dat is mijn fout
Ik zij nog tegen peter check het ff op spelfouten maar hij kon op het eerste oog ook nix vinden.
Er zit er nog 1tje in, er staat dat de film "afgemoteerd" is door peter, dit moet natuurlijk zijn "afgemoNteerd"
Mischien ook nog even leuk om iets over de cover te vertellen:
60% is echt hand werk.
40% is met Photoshop afgewerkt.
Cas heeft de voorkant eerst getekend en daarna in geverfd.
Deze heb ik ingescant en met photoshop de rest er bij gemaakt (logo, zij- en achterkant)
Normaal tekent ze nooit auto's en ik moet toe geven dat ik het voor eem eerste keer erg goed gelukt vind.
60% is echt hand werk.
40% is met Photoshop afgewerkt.
Cas heeft de voorkant eerst getekend en daarna in geverfd.
Deze heb ik ingescant en met photoshop de rest er bij gemaakt (logo, zij- en achterkant)
Normaal tekent ze nooit auto's en ik moet toe geven dat ik het voor eem eerste keer erg goed gelukt vind.