MarcelV6 heeft een ongeluk gehad met de MX!!!!!
Moderator: Moderators
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
-
- Super-Pilot
- Contacteer:
hey man .
lees nu net dit horror verhaal.
heb zowat het hele verhaal gelezen met grote ogen en zonder ook maar te ademen.
echt verrot .
jullie hebben igg geluk dat je geen klapband heb gekregen met je mx
dan had het helemaal fout af kunnen lopen .
dus prio #1 is dat jullie niets mankeren .
nu nog de mx weer mooi opknappen
en zorgen dat die vent zijn verdiende straf krijgt .
suc6 kerel .......
lees nu net dit horror verhaal.
heb zowat het hele verhaal gelezen met grote ogen en zonder ook maar te ademen.
echt verrot .
jullie hebben igg geluk dat je geen klapband heb gekregen met je mx
dan had het helemaal fout af kunnen lopen .
dus prio #1 is dat jullie niets mankeren .
nu nog de mx weer mooi opknappen
en zorgen dat die vent zijn verdiende straf krijgt .
suc6 kerel .......
!!
DAMN!
Dat is toch je ergste nachtmerrie! En het ergste is: het kan iedereen overkomen. Een of andere oetlul die zijn ogen in zijn zak heeft zitten! Tsjonge jonge zeg. En dan verdenk ik sommige lui van het opzettelijk naar links uitwijken om af te snijnden. Nou, als dat zijn opzet was, dan kwam hij flink te laat. Ik bedoel als je al naast hem zit!
Nouja, hij zal je wel niet gezien hebben, maar dan doorrijden. Wat een ASO! Ik zou me kapot schamen en me drieduizen keer verontschuldigen en het alles netjes regelen via de verzekering. Dat er zulke mensen rondrijden zeg.
Maar gelukkig hebben jullie er niets aan over gehouden (aan de buitenkant). Zorg dat je je niet uit het veld laat slaan. De schade zal wel vergoed worden. Ik bedoel: jullie hebben het kenteken. Dan hoop ik natuurlijk dat die wagen niet als gestolen gerapporteerd staat.
Laten we er maar het beste van hopen, dan komt alles in orde.
Sterkte kerel!!!
Maestro
Dat is toch je ergste nachtmerrie! En het ergste is: het kan iedereen overkomen. Een of andere oetlul die zijn ogen in zijn zak heeft zitten! Tsjonge jonge zeg. En dan verdenk ik sommige lui van het opzettelijk naar links uitwijken om af te snijnden. Nou, als dat zijn opzet was, dan kwam hij flink te laat. Ik bedoel als je al naast hem zit!
Nouja, hij zal je wel niet gezien hebben, maar dan doorrijden. Wat een ASO! Ik zou me kapot schamen en me drieduizen keer verontschuldigen en het alles netjes regelen via de verzekering. Dat er zulke mensen rondrijden zeg.
Maar gelukkig hebben jullie er niets aan over gehouden (aan de buitenkant). Zorg dat je je niet uit het veld laat slaan. De schade zal wel vergoed worden. Ik bedoel: jullie hebben het kenteken. Dan hoop ik natuurlijk dat die wagen niet als gestolen gerapporteerd staat.
Laten we er maar het beste van hopen, dan komt alles in orde.
Sterkte kerel!!!
Maestro
ja marcel..... dat was ons avontuurtje wel ff he? ik voelde m'n hart gewoon scheuren toen het gebeurde.
ik kan er nog steeds niet over uit dat die klootzak door reed maar ze zullen hem waarschijnlijk snel opzoeken.
in ieder geval heeeeeeel veel succes gewenst en als ik je kan helpen dan weet je me te vinden.
groetjes de bijrijder
ik kan er nog steeds niet over uit dat die klootzak door reed maar ze zullen hem waarschijnlijk snel opzoeken.
in ieder geval heeeeeeel veel succes gewenst en als ik je kan helpen dan weet je me te vinden.
groetjes de bijrijder
- Nightrider
- Pilot
- Contacteer:
Wat een klootzak is dat ook zeg! Dit is niet normaal meer, echt zonde! maar gelukkig hebben jullie niks dat is wel het belangrijkste!
Succes met je reparaties! Ik hoop dat je het allemaal vergoed krijgt en alles dik in orde komt.
[MOD edit] geen gewenst taalgebruik ]
Succes met je reparaties! Ik hoop dat je het allemaal vergoed krijgt en alles dik in orde komt.
[MOD edit] geen gewenst taalgebruik ]
Artist Profiel:: http://partyflock.nl/artist/27846.html
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998