'Levenslang APK voor 69 euro'

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

bramx3 schreef:zou kunnen dat het een grapje is .
maar wel dan een hele dure , aangezien het op radio , tv en internet komt


Tja het linkse kabinet maakt nog net even al het geld op dat in de afgelopen jaren is bespaard he.... :mrgreen:
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

woytek schreef:
bramx3 schreef:zou kunnen dat het een grapje is .
maar wel dan een hele dure , aangezien het op radio , tv en internet komt


Tja het linkse kabinet maakt nog net even al het geld op dat in de afgelopen jaren is bespaard he.... :mrgreen:


dit heeft niks met politiek besluit te maken...

http://www.autointernationaal.nl/artike ... =3707&n=10

De Nationale Autokaart is feitelijk een soort verzekering van een handelaar in angst en om dat soort mensen moet je met een grote boog heen lopen. Die 1,2 miljoen kaarthouders krijgt hij nooit dus het systeem klapt binnen de kortste keren in elkaar.


:? hmm, geen 1 april grap maar gewoon een handige zet van iemand die veel belangen heeft in de autowereld..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

blijf het raar vinden... je kan het er al in twee jaar uithebben, dus je profiteerd van alles dat je ermee doet na die twee jaar!
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Het is toch echt waar.

Maar het is niet nieuw ofzo, bij ons is de apk ook gratis voor degene
die bij ons een auto koopt, en zo zijn wij vast niet de enige
die dat zo doen, alleen niet iedere dealer
maakt daar zoveel reclame voor!

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

slimme vorm van klanten werven, smeren ze je gelijk een beurt aan of kunnen nieuwe banden aan je slijten, ik noem maar wat.
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

woytek schreef:blijf het raar vinden... je kan het er al in twee jaar uithebben, dus je profiteerd van alles dat je ermee doet na die twee jaar!

vind het niet meer als normaal eigenlijk, het hele leven is al duur genoeg ;)
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
RoRo
New member
New member
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 feb 2007, 16:18
Locatie: The Hague

Bericht door RoRo »

Mijn zus heeft laatst een nieuwe nissan micra gekocht en daar kregen we bij de nissandealer ook een levenslange apk keuring pas die bij de auto hoort, dus als de auto verkocht wordt gaat de pas ook mee naar de nieuwe eigenaar. Pas is wel alleen geldig bij nissan dealers.
Zoom zooom V6 VROEM!!!
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

RoRo schreef:Mijn zus heeft laatst een nieuwe nissan micra gekocht en daar kregen we bij de nissandealer ook een levenslange apk keuring pas die bij de auto hoort, dus als de auto verkocht wordt gaat de pas ook mee naar de nieuwe eigenaar. Pas is wel alleen geldig bij nissan dealers.


ok, keuringskosten zal het meeste ook niet zijn.. maar werkuren en onderdelen zul je gewoon moeten betalen.

aangezien je alleen bij de dealer terecht kan dus ( waar alles altijd al duurder is als bij de gemiddelde garage) kunnen ze die kosten makkelijk oplossen door de onderdelen/uren hoger in te schalen waardoor jij DENKT dat je niks betaald voor de APK, maar de kosten gewoon verwerkt zit in de veel hogere prijs voor de onderdelen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

turbulence schreef:
RoRo schreef:Mijn zus heeft laatst een nieuwe nissan micra gekocht en daar kregen we bij de nissandealer ook een levenslange apk keuring pas die bij de auto hoort, dus als de auto verkocht wordt gaat de pas ook mee naar de nieuwe eigenaar. Pas is wel alleen geldig bij nissan dealers.


ok, keuringskosten zal het meeste ook niet zijn.. maar werkuren en onderdelen zul je gewoon moeten betalen.

aangezien je alleen bij de dealer terecht kan dus ( waar alles altijd al duurder is als bij de gemiddelde garage) kunnen ze die kosten makkelijk oplossen door de onderdelen/uren hoger in te schalen waardoor jij DENKT dat je niks betaald voor de APK, maar de kosten gewoon verwerkt zit in de veel hogere prijs voor de onderdelen

dat is precies wat ik ook bedoel, mooi verwoord Turbulence :mrgreen: :bier:
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

maar is er nog wat nieuws uitgekomen?
toon jij zou het toch tjekken bij de autorai ofzo?
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Plaats reactie