Eergisteren eindelijk die deuk uit mijn portier laten halen. Hij viel niet heel erg op, maar ik zag hem keer op keer. Daar wordt je dus flink moe van. Ikke dus naar Deil gereden voor het uitdeuken zonder spuiten bij Jan van Waardenburg. Na een hallf uurtje was het gepiept. Hij zag nog wat andere deukjes in het portier, die ik nog niet gezien had en die haalde hij er ook even uit. Ik moet zeggen dat zelfs de kleinste onregelmatigheden te zien zijn als je er een TL-bak voor zet

. En hoppa, voor 40 euro gepiept.
Auto dus weer lekker strak, heerlijk!!
En gister tevens de ruitenwissers wat getordeerd. De opgaande slag gaf steeds meer lawaai (zelfs met de flexwipers). Het was snel gedaan en het maakt een einde aan de ergernis.
Nu wil ik eigenlijk weer eens lekker gaan wassen. Met het handje. Maar hiero zijn de wegen zo ontzettend vuil op het moment dat het niet de moeite loont. De boeren mogen weer het land op en rijden zo nogal wat klei op de straten.
Zaterdag ga ik een zonneband laten plakken bij Stickerland in Oss. Dan komt er denk ik meteen een streamer overheen. Ik ben al met lettertypen aan de gang geweest, maar ben er nog niet helemaal uit.

Keuzes, keuzes.......
grts,
Maik