@hiwo

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

Thnx voor de info :)

Welke dingen moeten er dan aangepast zijn voordat een fpr nut heeft ? :P

Dat van die nokken as heb ik ooit eens ergens gelezen , wist ook niet of dat nut heeft op een 1.8...
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Een fpr heeft nut als je auto veel extra vermogen heeft (geen idee waar de grens ligt maar denk bij zo'n 50+ pk)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

ooowww ok dan :mrgreen:

Ja uiteindelijk zal er wel een klze in komen , maar pas als dit blokje genoeg gelopen heeft, duurt gelukkig nog wel even :p
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

Deze maand eindelijk eens kijken voor andere velgen :mrgreen:
De maat band weet ik al , die word 215/40/17 had al gelezen dat deze maat er goed uit ziet..

Heb bij http://www.velgenland.nl/ al veel mooie velgen gezien, maar de meeste zijn 5-gaats :?

Deze vind ik ook wel vet , maar wil ook graag weten of die staat...

Afbeelding

Maar goed, ik heb nog even de tijd...
Afbeelding
MaaZzy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 mei 2009, 15:35
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6

Bericht door MaaZzy »

Hey Hiwo,

Leuke velgen alleen ik raad je af om ze bij velgenland te halen.

Ik weet dat het je wat geld scheelt maar ik zelf heb daar ook eens velgen gehaald voor m'n megane toen en ben der niet echt over te spreken.

Verkeerde centreerringen hebben ze erin gezet (enorm trillen) en velgen zaten vol met lood omdat het zulke k*t banden zijn die ze erop zetten dat het trillen bijna niet weg te krijgen is.

Mijn advies bestel je velgen gewoon in het buitenland en dan heb je wel eens kans dat je nog goedkoper uit bent dan bij velgenland. En daarbij kan je een kitje erbij bestellen wat 15 euro kost en dan heb je meteen ook de goede centreerringen en slotbouten erbij.

En voor goeie banden zou ik gewoon naar bandenmarkt gaan veel meer keuze's en vele betere banden. En als je toch een smak met geld wilt uitgeven aan je velgen dan zou ik niet gaan bezuinigen op banden want het is namelijk je enigste contact met de weg.

GreetZz MaaZzy.
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

MaaZzy schreef:Hey Hiwo,

Leuke velgen alleen ik raad je af om ze bij velgenland te halen.

Ik weet dat het je wat geld scheelt maar ik zelf heb daar ook eens velgen gehaald voor m'n megane toen en ben der niet echt over te spreken.

Verkeerde centreerringen hebben ze erin gezet (enorm trillen) en velgen zaten vol met lood omdat het zulke k*t banden zijn die ze erop zetten dat het trillen bijna niet weg te krijgen is.

Mijn advies bestel je velgen gewoon in het buitenland en dan heb je wel eens kans dat je nog goedkoper uit bent dan bij velgenland. En daarbij kan je een kitje erbij bestellen wat 15 euro kost en dan heb je meteen ook de goede centreerringen en slotbouten erbij.

En voor goeie banden zou ik gewoon naar bandenmarkt gaan veel meer keuze's en vele betere banden. En als je toch een smak met geld wilt uitgeven aan je velgen dan zou ik niet gaan bezuinigen op banden want het is namelijk je enigste contact met de weg.

GreetZz MaaZzy.


Ik had via google al op recensies gezocht over velgenland, de meeste zijn toch wel positief..
Maar het is wat je zegt, de banden die ze daar opzetten zijn best ruk, weet ook niet of je via hun goede banden kan bestellen... eens een mailtje sturen denk k ;)

Wat is verder nog een goede velgen zaak ? Anders bestel ik gewoon alles apart en laat ik wel ergens alles monteren..

Maar goed.. ik heb nog ff om rond te zoeken
Afbeelding
MaaZzy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 mei 2009, 15:35
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6

Bericht door MaaZzy »

Je kan misschien daar wel goede banden bestellen maar ieder bedrijf moet/wil eraan verdienen ze doen het tenslotte niet voor niets. ;)

Het is geheel je eigen keuze en het is dan ook maar een advies van mij.
Maar ik heb om alles los te bestellen honderde euries mee bespaard. :)

Voor de rest veel succes ermee en de foto's zie ik wel verschijnen.

GreetZz MaaZzy.
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

Altijd fijn om goed advies te krijgen :bier:
Maar waar heb jij dan de velgen besteld ?

Net toevallig gezien dat aan een kant van de koplampen de ledjes minder vel branden... morge maar eens kijken
Afbeelding
Gebruikersavatar
kevinvandorst
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 152
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:05
Locatie: Roosendaal

Bericht door kevinvandorst »

gozer, 1 tip, haal NOOIT je velgen bij velgenland !!
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Komen die van mij ook vandaan. Banden die ze leveren zijn wel crap, maar de velgen zelf ben ik na al die jaren nog steeds tevreden over... zijn ze zoveel slechter geworden dan?

kevinvandorst schreef:gozer, 1 tip, haal NOOIT je velgen bij velgenland !!
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Plaats reactie