open lucht filter
Moderator: Moderators
Alles ligt erin , heb ook meteen ven mn gasklephuis schoongemaakt want die was ook aardig vies.
Standaart luchtfilterbak is er helemaal uit anders paste het niet , en nu past het maar net
Heb de standaard air-duct nog erin gehouden weet niet of dat nog nut heeft , maar moet er zoiezo nog wat voor maken...
Wat mij opviel was dat er bij het koelvloeistof reservoir een slangetje loopt richting radiator , en er zit nog een slangetje op maar die loopt nergens naartoe... is dit gewoon ontluchting ofzo ? viel me net pas op
Standaart luchtfilterbak is er helemaal uit anders paste het niet , en nu past het maar net
Heb de standaard air-duct nog erin gehouden weet niet of dat nog nut heeft , maar moet er zoiezo nog wat voor maken...
Wat mij opviel was dat er bij het koelvloeistof reservoir een slangetje loopt richting radiator , en er zit nog een slangetje op maar die loopt nergens naartoe... is dit gewoon ontluchting ofzo ? viel me net pas op
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Hiwo schreef:Net even gereden , verschil merk je wel maar dat kan ook komen omdat ik het gasklephuis nog heb schoon gemaakt...
dat denk ik eerder ja.. mooie is met een openluchtfilter dat het je snelheidsbeleving aanpast... voor je gevoel gaat het sneller, maar heeft meer te maken met het mooie geluidje wat ie maakt...
gasklephuis reinigen kan zeker wel een positief effect hebben
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten