Pagina 3 van 5

Geplaatst: 07 dec 2004, 21:05
door mx almere
cristof19 schreef:om terug te komen op die centrale vergrendeling heeft daar niemand een schema van die bedrading want de mijne is stuk. ik ga die wel eens testen of ze stroom krijgen maar zo'n schema is natuurlijk gemakkelijker.
groetjes


Ehhh....proost christof!......

Wil je die centrale vergrendeling ook superchargen?

Geplaatst: 07 dec 2004, 21:12
door Marcel_mx3
hyperman schreef:Ik heb een suggestie: NIET DOEN!!!!
Het is zonde van je geld, en elektische SC kan nooit zoveel kracht opbouwen om veel vermogen op te leveren plus wanneer het wel lukt je compleet accu leeg is.


Sluit ik me geheel bij aan.....


om terug te komen op die centrale vergrendeling heeft daar niemand een schema van die bedrading want de mijne is stuk. ik ga die wel eens testen of ze stroom krijgen maar zo'n schema is natuurlijk gemakkelijker.
groetjes


omterug te komen op die centrale deurvergrendeling...????
hehehe beetje in de war?

Geplaatst: 07 dec 2004, 22:17
door speedymike
ik zou het niet doen en btw lees wel eerst goed wat er staat met name de afstanden en maatvoeringen om het optimale er uit te halen

ik hou t bij nos :bier:

Geplaatst: 07 dec 2004, 22:54
door bramx3
hier zijn toch als ik me niet vergis , meerdere varianten van ?

Geplaatst: 08 dec 2004, 11:01
door Qinx
Marcel_mx3 schreef:
om terug te komen op die centrale vergrendeling heeft daar niemand een schema van die bedrading want de mijne is stuk. ik ga die wel eens testen of ze stroom krijgen maar zo'n schema is natuurlijk gemakkelijker.
groetjes


omterug te komen op die centrale deurvergrendeling...????
hehehe beetje in de war?


Nee hoor, christof19 is blijkbaar één van de weinigen die hele berichtjes lezen, en niet halve ;) Fuzzy gaf aan dat kortsluiting in z'n centrale deurvergrendeling er voor gezorgt heeft dat er nogal wat bedrading is weggesmolten, en dat ie dus niet kan rijden - da's dan ook de reden dat ie pas later iets kan zeggen over die electrische charger.

Christof haakt daar slechts op in door aan te geven dat zijn cv óók kapot is, en daar dus de schema's van wil hebben... misschien niet helemaal het juiste topic om dat te doen, maar ik zie wel waar het vandaan komt ;)

hier heb je een site van een E-ram charger.
hij is electronisch aan gestuurd.
voordeel vind ik je bent geen vermorgen kwijt door mechanische aandrijving


het vermogen dat je bij een mechanische charger verliest wordt ruimschoots gecompenseerd door het vermogen wat je wint hoor :D Bovendien: die electrische charger kost je ook vermogen. Die electriciteit komt namelijk niet de lucht vallen, daar moet je de dynamo extra voor aandrijven.

Overigens denk ik niet echt dat het veel gaat helpen. Anders zet ik vanavond nog de bladblazer op de aanzuigbuis van m'n auto :D

Geplaatst: 09 dec 2004, 11:16
door mx3freak
klinkt logisch wat er staat...
heb zekers intresse...

Geplaatst: 14 dec 2004, 19:34
door fuzzy
en had het effect een bladblazer op je lucht inlaat? :lol:
ben benieuwd?
had je merkbaar motor winst? :bla:

ik heb me mazzie nog niet terug, ze kunnen het probleem niet vinden met me centrale deur vergrendeling :D dus ze gaan nog een deel van de kabelboom vervangen 8)
en als het dan als nog niet opgelost is krijg ik nieuwe cv :lol:

Geplaatst: 21 feb 2005, 16:16
door D-PAC
hoi hoi,

ik heb op de autoRAI 2005 een aanbod van een bedrijf gekregen:

Turbo, interkooler, spruitstuk en volledige montage en afstelling voor € 5500,- euro.

Ik ben hem dan 3 weken kwijt.

Is dat veel voor een turbo montage plus afstelling?

Geplaatst: 21 feb 2005, 17:17
door martinenijenhuis
DOEN!!!!!!!!!!! Ik ben nu als jaloers op het idee :mrgreen:

Groetjes M&M

Geplaatst: 21 feb 2005, 17:32
door mx3freak
D-PAC schreef:hoi hoi,

ik heb op de autoRAI 2005 een aanbod van een bedrijf gekregen:

Turbo, interkooler, spruitstuk en volledige montage en afstelling voor € 5500,- euro.

Ik ben hem dan 3 weken kwijt.

Is dat veel voor een turbo montage plus afstelling?


welk bedrijf?