draagarmrubbers
Moderator: Moderators
achter zijn ze ook leverbaar!
zie dit 323 forum ze gebruiken mx-3 control arms!
de prijzen die vermeld staan zullen waarschijnlijk in cad zijn!
dus canadese dollar die rond de 0,70 per 1 euro staat
nu kun je dus wel je gehele wagen doen!!!!!
want in tegenstelling tot veel andere ophaningsystemen hebben de macpersons van de mx-3 niet veel rubbers!
de prijzen die vermeld staan zullen waarschijnlijk in cad zijn!
dus canadese dollar die rond de 0,70 per 1 euro staat
nu kun je dus wel je gehele wagen doen!!!!!
want in tegenstelling tot veel andere ophaningsystemen hebben de macpersons van de mx-3 niet veel rubbers!
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
sunbeam schreef:de polyurethan bushes zijn makkelijk te vervangen omdat ze niet geperst hoeven te worden en dus uit 2 delen bestaan.
ok...
is nu al het zoveelste topic wat je oprakeld wat al een tijdje dood is...
het wordt niet echt op prijs gesteld als je topics omhoog kicked welke al maanden geleden niet meer actief zijn....
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
sunbeam schreef:nee, maar als ze open blijven schiet het ook niet op
ik ga hier verder geen publieke discussie voeren met jou over het beleid wat we voeren over de topics..
de topics blijven gewoon open, het is voor ons als crew niet te doen om elk topic te gaan openen..
daarnaast is het op veel fora's ( en ook die van ons) not done om onnodig oude topics te gaan kicken als daar geen noodzaak in is.
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
[quote="sander"]achter zijn ze ook leverbaar!
Waar heb je ze voor achter dan gevonden, want ik had van de week corksport gemaild of ze die draagarm rubbers ook voor achteren konden leveren en daar vertelde ze me dat ze ze alleen voor voor hadden. Dus kun je me anders even de link sturen waar ik ze kan vinden.
Alvast bedankt
Waar heb je ze voor achter dan gevonden, want ik had van de week corksport gemaild of ze die draagarm rubbers ook voor achteren konden leveren en daar vertelde ze me dat ze ze alleen voor voor hadden. Dus kun je me anders even de link sturen waar ik ze kan vinden.
Alvast bedankt
Project Mazda MX-3 V6 24V In Progress
- Yence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Sorry dat ik ook weer in een oud topic reageer, maar: Wie nog SRD bushings wil bestellen, welke dan ook, zal er snel bij moeten zijn, want het schijnt dat SRD er mee gaat stoppen!!!
Deze zit standaard al op een V6, deze is alleen lichter. Handling blijft dus min of meer hetzelfde.
Rikmx schreef:die "SRD Front Crossmember, V6" is ook wel een mooi idee, geneest waarschijnlijk een deel van de onderstuur problemen hehe maar het moet wel allemaal uit de US komen?:S
Deze zit standaard al op een V6, deze is alleen lichter. Handling blijft dus min of meer hetzelfde.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer: