Pagina 3 van 4

Geplaatst: 31 dec 2006, 00:11
door MissLeo
V6peter schreef:He,Jeroen,wel even posten hier als je weet wat voor spul dat is he?


gietrubber (tweecomponenten)

Geplaatst: 31 dec 2006, 00:24
door turbulence
MissLeo schreef:
V6peter schreef:He,Jeroen,wel even posten hier als je weet wat voor spul dat is he?


gietrubber (tweecomponenten)


bingo...

dat was het dus ja...

Geplaatst: 31 dec 2006, 11:36
door marcel v6
Mooi weer wat geleert 8)

Geplaatst: 31 dec 2006, 11:46
door johnmichel
Miss dat ik het dan met me 1800 motor al ge doen.

Geplaatst: 31 dec 2006, 13:47
door WhiteFinish
turbulence schreef:
marcel v6 schreef:
WhiteFinish schreef:@ marcel...

Deze KLZE rijdt ook alweer een tijdje rond ;)

Motorsteunen zijn geloof ik gewoon de orginele die opgevuld zijn.

:oops:
Rijd ie KLZE en dan update je nooit je profiel :blink:
Motorsteunen opvullen is wel een idee ja :)


toevallig vanmiddag ook even overgehad met bastian, en die zei dat het echt simpel maar doeltreffend klusje was...

zal em nog een x vragen wat ie er nu voor gebruikt heeft, moet echt simpel zijn, gewoon de motorsteun onder dichtmaken en het 2 componentenspul erin gieten...

dagje laten drogen en klaar 8)


maak er maar 48 uur van

Heb ze zelf ook hiermee opgevuld. Ik merkte het verschil toch wel erg goed

Geplaatst: 31 dec 2006, 16:34
door johnmichel
Maar wat je vaker hoort mensen die een klze hebben in gebouwd.

Dat als ze vol gas geven het blok zo kanteld dat het gas blijft hanguh.
En ook iets dat het blok tegen het rem potje aan komt.

Kan dat dan voorkomen worden door je motor steunen op te vullen?

Geplaatst: 31 dec 2006, 16:43
door turbulence
johnmichel schreef:Maar wat je vaker hoort mensen die een klze hebben in gebouwd.

Dat als ze vol gas geven het blok zo kanteld dat het gas blijft hanguh.
En ook iets dat het blok tegen het rem potje aan komt.

Kan dat dan voorkomen worden door je motor steunen op te vullen?


dat ie tegen het reservoir aankomt heb je volgens mij alleen als je een longneck ZE hebt... bij curved is er genoeg clearance omdat inlaatspruitstuk precies zelfde gevormd is als bij de k8...

dat ie extreem kanteld bij vol gas kan idd komen omdat de motorsteunen dat teveel speling geven, met opvullen met dat rubber voorkom je dat tilten van de motor dus

Geplaatst: 16 mei 2007, 13:40
door marcel v6
Zie je wel JM dat Rik wel een profielchat heeft :mrgreen:

Geplaatst: 16 mei 2007, 15:07
door johnmichel
haha idd nu zie ik het! dan heb ik er egt overheen gekeken.

En ik had de _ niet tussen de naam en daardoor zal de zoekfunctie het wel niet gevonden hebben! Mijn excuus!

Geplaatst: 16 mei 2007, 17:24
door marcel v6
johnmichel schreef:haha idd nu zie ik het! dan heb ik er egt overheen gekeken.

En ik had de _ niet tussen de naam en daardoor zal de zoekfunctie het wel niet gevonden hebben! Mijn excuus!

HaHaHa nee JM jij heb gelijk ;)
Ik keek op de 1e pagina en deze Rik heeft een rode en een grijze MX-3.
De Rik die ze profiel heeft ge update heeft een bluish green MX-3.