crazyarjan schreef:Je remslangen zijn overigens niet de enigste rubber onderdelen in het rem systeem... neem ringen rondom de remzuigers. de wielremcilinders(trommels) en de cupjes in je hoofdremcilinder..
Nou wil ik nog even zeggen dat met het kookpunt van je remvloeistof bij in goede staat verkerende remmen maar moeilijk te halen..
Heb daar laatst een stukje over gelezen in Auto en motortechniek.. Daar hebben ze op een alpenpas een afdaling van meer als 2000 meter gemaakt met de remmen erop en een constante daalsnelheid... en daarbij de temperaturen van de remmen gemeten en de remvloeistof.. was een mooi stukje..
crazyarjan schreef:Je remslangen zijn overigens niet de enigste rubber onderdelen in het rem systeem... neem ringen rondom de remzuigers. de wielremcilinders(trommels) en de cupjes in je hoofdremcilinder..
Nou wil ik nog even zeggen dat met het kookpunt van je remvloeistof bij in goede staat verkerende remmen maar moeilijk te halen..
Heb daar laatst een stukje over gelezen in Auto en motortechniek.. Daar hebben ze op een alpenpas een afdaling van meer als 2000 meter gemaakt met de remmen erop en een constante daalsnelheid... en daarbij de temperaturen van de remmen gemeten en de remvloeistof.. was een mooi stukje..
hier hebben we alleen geen alpen
Nee alleen drempels maar die zijn denk ik niet zo steil