Pagina 3 van 4

Geplaatst: 11 sep 2010, 13:26
door djman
Okeej maar met klde je een bocht hebben of de accu bak verplaatsen want inlaat gasklep zit anders dan de 1.8
heb ook een ander probleem op gelost was een bougie kabel gescheurd dus heb er 1 van de sloop gehaald maar loopt nu veel beter. binnen kort maar ff nieuwe kopen

Geplaatst: 25 sep 2010, 21:32
door djman
vnadaag uit gelezen maar code 24 zit er nog steeds in. zou het dan toch lamda senor kunnen zijn? heb nog een 3 polige liggen maar wwet niet of dat werkt op mijne aangezien ik een 4 polige heb.

Geplaatst: 26 sep 2010, 13:39
door WhiteFinish
Ja, code 24 is inderdaad je lamda sensor.

Het is mogelijk om maar 1 draad te gebruiken, namelijk de signaaldraad. De overige draden zorgen ervoor dat de lamda voorverwarmd wordt

Geplaatst: 26 sep 2010, 17:00
door djman
okee maar welke moet ik dna hebben de kant bij het schutbord of radiateur kant? bij die nummer 24 staat right side maar dat is net hoe bekijkt ;)

Geplaatst: 27 sep 2010, 09:20
door Pointy
djman schreef:okee maar welke moet ik dna hebben de kant bij het schutbord of radiateur kant? bij die nummer 24 staat right side maar dat is net hoe bekijkt ;)


De sensor die in je uitlaat zit. F2-2 voor de locatie en F2-156 voor verdere info. Beide in het '92 workshop manual op mx-3.com

Geplaatst: 28 sep 2010, 14:19
door djman
ik heb het gevonden en zal van middag een andere er in doen dan maar kijken of het beter gaat.

Geplaatst: 28 sep 2010, 20:32
door djman
best groot verschil als hij het wel doet :shock:

Geplaatst: 28 sep 2010, 21:21
door MX3V6_DH
Verschil in positieve zin neem ik aan? 8)

Geplaatst: 28 sep 2010, 21:40
door djman
ja zekers 8) trekt een stuk beter

Geplaatst: 28 sep 2010, 23:04
door Pointy
djman schreef:best groot verschil als hij het wel doet :shock:


Ik moet zelf hier mee nog aan de slag. Is het te doen zonder brug?