Maar welke moter steunen moet hij dan om lassen ?
Ik hoor iedereen wel zeggen dat hij ze moet om lassen maar ik hoor niet welke .
De voorste en de achterste hoeven niet bestuurders kant ook niet .
Als je het subframe van de v6 over zet dan hoef je dat niet te doen .
Ik weet dus niet of de motorsteun links (bijrijders kant) van de auto moet om lassen .
Als ik zo effe gouw kijk naar wat foto's zou ik zeggen dat ze het zelfde zijn .
Ik zou als ik jou was voor de zekerheid eerst even de plekken op meten waar ze zitten .
Dat zal het enige zijn wat je moet aan passen misschien .
Voor de rest is het allemaal swappen .
Kabelboom , ecu , bak , schakelstangen , benzinepomp , enzo
En bij het herkeuren van de auto zullen er niet veel problemen zijn .
Mx-3 bouw je om naar een auto die al een type goedkeuring heeft voor deze motor .
Dus als jij alles netjes ombouwt van de V6 naar de I4 dan zie ik geen problemen .
Als je naar een grotere cilinder inhoud gaat dan ga je wel problemen krijgen .
Voor de mx-3 is er nooit een type goedkeuring geweest voor een KLZE .