Pagina 19 van 23
Geplaatst: 24 mar 2010, 20:49
door Hiwo
RichMX-3 schreef:als je 150 whp is het nog veel.......
@j-force post die filmpjes is dan, ben wel benieuwd
http://www.youtube.com/watch?v=ufh63RTujPo
Geplaatst: 24 mar 2010, 21:24
door JForce
Geplaatst: 24 mar 2010, 22:01
door Mazdarati MX-6
De 200 pk halen wij niet met onze klze's stock .
In japan hebben ze een veel hogere octaan gehalte . (102)
Ik had met de klde 176pk op de krukas en 145 op de wielen en 260 nm koppel .
Dus een ZE zal wel iets meer hebben dan 150 pk op de wielen idd
Geplaatst: 25 mar 2010, 06:57
door JForce
maakt dat veel verschil dan? je kan ook nog een flesje octaanbooster kopen.
waarom denk je eigenlijk dat het in japan is?
Geplaatst: 25 mar 2010, 17:25
door RichMX-3
lenny-v schreef:zeker dat een klze wel meer heeft dan 150 pk op de wielen hoor :P als je dat ehbt heb je waarschijnlijk toch een klde :P
kan me geen dynorun heugen van klze blokken hier.....
Althans niet op een normale bank, zo'n evenementen bank scoort iedereen hoog op.
filmpjes laten idd wel zien dat het mogelijk is
Geplaatst: 25 mar 2010, 19:41
door Dennis_MX3
Downhill rijden gebeurd ook vaak in zulke filmpjes.
Scheelt toch een paar tiende!
Geplaatst: 25 mar 2010, 20:03
door Mazdarati MX-6
JForce schreef:maakt dat veel verschil dan? je kan ook nog een flesje octaanbooster kopen.
waarom denk je eigenlijk dat het in japan is?
De echte ZE's zijn JDM motoren en zijn alleen in japan geleverd .
De kl31 van de xedos 9 vindt ik geen ZE deze leverd maar 174 pk .
In nederland rijden wij met 95/98 .
In japan rijden ze met 102 waardoor hun meer vermogen krijgen door de octaan gehalte en de ecu's .
Ook zijn de J-spec ecu's (kl31/36) geprogameerd voor 102 en de chip's die wij gebruiken voor 95/98 .
Dus wij komen nooit aan de 200 stock als wij een standard kl31 ecu gebruiken .
Het scheeld een hoop door het octaan gehalte maar door de chip wordt het gat kleiner .
Er staat een filmpje op youtube (Kan hem niet meer vinden) dat er getest wordt met een ZE met een ron 93 (US) en een ron 102 brandstof .
Dit is een stock ZE .
Met ron 102 haalde ze net de 198 pk . (kl31 ecu)
Met ron 93 haalde ze 183 pk . (KL31 ecu)
Met ron 93 haalde ze met een stroker chip 191 pk .
Nu rijden wij denk ik bijna allemaal op 95 dus het gat zal niet zo groot zijn als bij hun .
Geplaatst: 25 mar 2010, 20:12
door Hiwo
dat word dus tanken in duitsland
Geplaatst: 25 mar 2010, 20:22
door Mazdarati MX-6
ron 95/98 en een goede chip zorgt ook wel voor de 195 pk denk ik hoor .
Plus de dingen die je nog doet aan de motor headers , cai enzo dan komen wij makkelijk over de 200 heen .
Geplaatst: 25 mar 2010, 20:34
door Mx3 maniac
ik tank altijd 98