Turbulence
Moderator: Moderators
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
WitteFinish schreef:Mooi velgen en indeed snel naar de grond gooien dat ding
Maar wat zie ik op de achtergrond?? Een renault?
sinds wanneer is een renault nu ook al weer heiligschennis? als het nu een VAG hok ofzo was...
dit is wel paturain met stokbrood kwaliteit van de bovenste plank he..

en verlagen, jah wil het wel graag, maar heb nu al 2x aan de grond gezeten met de JT lip, en onze oprit leent zich ook niet echt goed voor op/af rijden, dus moet nog even zien wat wijsheid is..
misschien een keer op een zaterdagmorgen de oprit maar opnieuw bestraten

Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
turbulence schreef:WitteFinish schreef:Mooi velgen en indeed snel naar de grond gooien dat ding
Maar wat zie ik op de achtergrond?? Een renault?
sinds wanneer is een renault nu ook al weer heiligschennis? als het nu een VAG hok ofzo was...
dit is wel paturain met stokbrood kwaliteit van de bovenste plank he..![]()
en verlagen, jah wil het wel graag, maar heb nu al 2x aan de grond gezeten met de JT lip, en onze oprit leent zich ook niet echt goed voor op/af rijden, dus moet nog even zien wat wijsheid is..
misschien een keer op een zaterdagmorgen de oprit maar opnieuw bestraten
Laten we zeggen dat een aantal zeer bekenden van mij bij een Renault garage gewerkt hebben. Hieruit kwam, na een langdurige wetenschappelijke studie, dat Renaults elke 3mnd terug moeten naar de garage omdat er weer iets anders kapot is
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
deze week begonnen met het pasmaken van mijn diffusor..
ik heb een L/R uitlaatje eronder hangen, en helaas zaten de dempers iets te ver naar de buitenkant, met als gevolg dat de diffusor niet paste..
ik heb er over gedacht om hem dan waar weer weg te doen, maar nadat ik gesproken had met mx3freak ( die had hetzelfde probleem) toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de zaag erin gezet
na lang geklieder met poly, glasvezelmatjes en de nodige lagen plamuur ben ik bijna klaar;
het stukje wat nu geprimerd is, dat was dus eerst open, dat heb ik dus gemaakt van 3 lagen glasvezelmat en paar lagen hars...
ben zelf erg tevreden over het resultaat, zag er eerst redelijk tegenop, maar moet zeggen poly is echt supermateriaal, en ik zit nu al te denken om met oa poly ook de deurpanelen te gaan aanpakken!!
ik heb een L/R uitlaatje eronder hangen, en helaas zaten de dempers iets te ver naar de buitenkant, met als gevolg dat de diffusor niet paste..
ik heb er over gedacht om hem dan waar weer weg te doen, maar nadat ik gesproken had met mx3freak ( die had hetzelfde probleem) toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de zaag erin gezet

na lang geklieder met poly, glasvezelmatjes en de nodige lagen plamuur ben ik bijna klaar;

het stukje wat nu geprimerd is, dat was dus eerst open, dat heb ik dus gemaakt van 3 lagen glasvezelmat en paar lagen hars...
ben zelf erg tevreden over het resultaat, zag er eerst redelijk tegenop, maar moet zeggen poly is echt supermateriaal, en ik zit nu al te denken om met oa poly ook de deurpanelen te gaan aanpakken!!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten