@ Ron ; bedankt, die jongen vind de Veloche Spike ook mooi net als wij,
maar lees mijn onderstaande tekst maar eens
martinenijenhuis schreef:now vandaag maar weer eens in de weer geweest met het op snorren van adressen voor een showroom met velgen
Gelijk ook weer de eerste tegenslag
We vinden de velgen van Veloche en dan de Spike erg mooi Dus die wilden we eerst zien, blijken ze allang niet meer te worden gemaakt, en dat het zelfs nog wel eens lastig kon zijn om een set uit amerika te laten komen Hebben wij weer! @#$#%^^@ ^
ja, ik kan ze ook nog eventueel nog wel krijgen, maar
stel.........ja stel......... ik rijd 1 velg stuk, om 1 of andere reden, dan
moet ik gelijk 4 andere kopen omdat die velg niet meer leverbaar is
dat is dan 1 hele dure velg!
martinenijenhuis schreef:ja, ik kan ze ook nog eventueel nog wel krijgen, maar stel.........ja stel......... ik rijd 1 velg stuk, om 1 of andere reden, dan moet ik gelijk 4 andere kopen omdat die velg niet meer leverbaar is dat is dan 1 hele dure velg!
Groetjes M&M
als je 1 velg kapot rijd koop je toch een 2ehands erbij die zijn dan wel te vinden denk ik.
mijn velg is ook niet meer leverbaar ja ik zie t dan wel weer mocht er 1 kapot gaan.
martinenijenhuis schreef:ja, ik kan ze ook nog eventueel nog wel krijgen, maar stel.........ja stel......... ik rijd 1 velg stuk, om 1 of andere reden, dan moet ik gelijk 4 andere kopen omdat die velg niet meer leverbaar is dat is dan 1 hele dure velg!
maar goed, die prijs zal wel inclusief setje pingpong rubbers zijn, dus als je er dan goeie bandjes onderwilt dan ben je ook nog wel wat meer geld kwijt...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten