@Jeff mx3
Moderator: Moderators
- Jeffmx-3
- Co-Pilot
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: W-city
Hier heb ik ze weg
Foto's zeggen altijd meer, helaas heb ik mijn bumper wel een beetje moeten aanpassen omdat de vorige eigenaren kit makkelijker vonden maar de pasform is perfect en identiek aan origineel !
En hier natuurlijk weer even een filmpje, ik heb chromen knipperlichten en witte LED in dagrijverlichting maar de lichtopbrengst is echt super!
Foto's zeggen altijd meer, helaas heb ik mijn bumper wel een beetje moeten aanpassen omdat de vorige eigenaren kit makkelijker vonden maar de pasform is perfect en identiek aan origineel !
En hier natuurlijk weer even een filmpje, ik heb chromen knipperlichten en witte LED in dagrijverlichting maar de lichtopbrengst is echt super!
Jeffmx-3 schreef:Hier heb ik ze weg
Foto's zeggen altijd meer, helaas heb ik mijn bumper wel een beetje moeten aanpassen omdat de vorige eigenaren kit makkelijker vonden maar de pasform is perfect en identiek aan origineel !
En hier natuurlijk weer even een filmpje, ik heb chromen knipperlichten en witte LED in dagrijverlichting maar de lichtopbrengst is echt super!
Nice! Dat blauwige af en toe is omgeving licht toch? Wat bedoel je met chromen knipperlichten?
Ik ga maar eens een animo check doen vanavond, vast meer mensen die deze willen hebben :D.
Edit: Topic is open en staat in optische tuning!
Jeffmx-3 schreef:WesleyK schreef:Hey Jeff,
Heb je eigenlijk al meer foto's van je RVS instaplijsten :D? Ben er wel erg benieuwd naar!
Hey Wesley,
Sorry nee, het project ligt momenteel nog even stil, wanneer ik weer bij de auto ben maak ik even foto's van hoe hij er in zit, (alleen de rechter kant heb ik er nog in)
Prima!
- Jeffmx-3
- Co-Pilot
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: W-city
Het verhaal nog even opnieuw;
ik schijn recht door te zijn gereden waarschijnlijk omdat ik niks zag door de mist, een klein bultje sloot afval geraakt toen ik in de berm kwam, vervolgens een stukje op twee wielen afgelegd, met links voor (toen ik met links van de grond was) een lantaarnpaal geraakt en vervolgens met rechts achter tegen de naastliggende slootwal geknalt en heeft de auto op 1 of andere manier vastgezet en ben daardoor 2 slagen in de breedte over de kop gegaan en toen nog 1 slag in de lengte en kwam tot stilstand in de sloot op de kop.
dan rijd je "maar" 40-50.
Na vlink aantal maanden hier toch even het geen wat er van over is gebleven na het ongeluk.
Het blijven pijnlijke foto's ....
Toen ik met mijn velg de lantaarnpaal raakte heeft de auto zich omgezet waardoor ik aantal keer over de kop sloeg, hier onder het resultaat van de velg, de homokineet aan de bak kant lag aantal meters verder op de weg..
En dit is dus het resultaat
ik schijn recht door te zijn gereden waarschijnlijk omdat ik niks zag door de mist, een klein bultje sloot afval geraakt toen ik in de berm kwam, vervolgens een stukje op twee wielen afgelegd, met links voor (toen ik met links van de grond was) een lantaarnpaal geraakt en vervolgens met rechts achter tegen de naastliggende slootwal geknalt en heeft de auto op 1 of andere manier vastgezet en ben daardoor 2 slagen in de breedte over de kop gegaan en toen nog 1 slag in de lengte en kwam tot stilstand in de sloot op de kop.
dan rijd je "maar" 40-50.
Na vlink aantal maanden hier toch even het geen wat er van over is gebleven na het ongeluk.
Het blijven pijnlijke foto's ....
Toen ik met mijn velg de lantaarnpaal raakte heeft de auto zich omgezet waardoor ik aantal keer over de kop sloeg, hier onder het resultaat van de velg, de homokineet aan de bak kant lag aantal meters verder op de weg..
En dit is dus het resultaat