@ Scary
Moderator: Moderators
-
- Super-Pilot
idd heerlijk geluidje maakt hij ik heb hem gisteren eronder gehangen was ik vandaag ff langs de Mazda dealer om te kijken voor een nieuw mazda logo voor voor op de motor kap Vragen ze €25,19 voor een Frot stukje plastic dus ik zeg wat €25,19 voor een kut stukje plastic zegt ie ja hoezo ik zij nou dan laat maar loop ik naar buiten start m'n mx rijd stukje achteruit komt er een of andere gek op mijn in gereden ik denk wat die hij nou weer ik rij verder en toen zag ik het Ron mx-3 achter het stuur hahahaha
@johnmichel: ik had gisteren ff met Gradje gebuurt over je uitlaten maar je hebt z'n nummer en je kunt hem bellen de mijne hangt er erg netjes onder
Foto's volgen snel...
@johnmichel: ik had gisteren ff met Gradje gebuurt over je uitlaten maar je hebt z'n nummer en je kunt hem bellen de mijne hangt er erg netjes onder
Foto's volgen snel...
-
- Super-Pilot
scary schreef:
ik moet ff kijken want een jongen bij ons op de zaak die wist ook iemand.
Hadt die al langere tijd geleden gezegt. ff kijken hoe duur die is anders bel ik gradje ff op.
justa schreef:scary schreef:idd heerlijk geluidje maakt hij ik heb hem gisteren eronder gehangen was ik vandaag ff langs de Mazda dealer om te kijken voor een nieuw mazda logo voor voor op de motor kap Vragen ze €25,19 voor een Frot stukje plastic dus ik zeg wat €25,19 voor een kut stukje plastic zegt ie ja hoezo ik zij nou dan laat maar loop ik naar buiten start m'n mx rijd stukje achteruit komt er een of andere gek op mijn in gereden ik denk wat die hij nou weer ik rij verder en toen zag ik het Ron mx-3 achter het stuur hahahaha
hele opgaven om dit snel te lezen.
heb jij geen punt op je toetsenbord? :bier