Geplaatst: 14 mei 2009, 17:04
Ik ben zelf ook bezig met het aankopen van een MX-3.
ik zit alleen met 1 brandende vraag en ik lees en hoor hier steeds veschillende verhalen over.
het gaat om het volgende:
als je een oliedop van een "normale" auto er af draait en hij slaat af dan zeggen ze dat de zuigerveren versleten zijn. (iets met carter druk ofzo)
nu hoor ik echter ook verhalen dat een MX-3 V6 24V juist moet afslaan als je de oliedop verwijdert.
ik heb nu dus al drie keer bij een MX-3 V6 24V gekeken en al deze sloegen af.
wie o wie weet of een V6 24V wel of niet moet afslaan bij deze test?
en wat is er aan de hand als hij wel/niet afslaat?
ik zit alleen met 1 brandende vraag en ik lees en hoor hier steeds veschillende verhalen over.
het gaat om het volgende:
als je een oliedop van een "normale" auto er af draait en hij slaat af dan zeggen ze dat de zuigerveren versleten zijn. (iets met carter druk ofzo)
nu hoor ik echter ook verhalen dat een MX-3 V6 24V juist moet afslaan als je de oliedop verwijdert.
ik heb nu dus al drie keer bij een MX-3 V6 24V gekeken en al deze sloegen af.
wie o wie weet of een V6 24V wel of niet moet afslaan bij deze test?
en wat is er aan de hand als hij wel/niet afslaat?