Digitale tv
Moderator: Moderators
ik hep ook ziggo bevalt me goed
boel zenders (veel meer dan via kpn)
service kan soms slecht zijn ik had nog al wat probleme met internet en dat heeft behoorlijk wat belle en belle en belle gekost
ik had echter een x me ontvanger kapot was net binne de garantie (1 week nog) had na belle binne 3 dagen een splinternieuwe ontvanger weer , dus het kan wel goed
boel zenders (veel meer dan via kpn)
service kan soms slecht zijn ik had nog al wat probleme met internet en dat heeft behoorlijk wat belle en belle en belle gekost
ik had echter een x me ontvanger kapot was net binne de garantie (1 week nog) had na belle binne 3 dagen een splinternieuwe ontvanger weer , dus het kan wel goed
just drive it like you stole it it's your live
LeonPG schreef:Voor Ziggo zijn die Samsung decoders prima. Heb ik zelf ook. Verder ook geen problemen.
Tip: haal het startpakket gewoon in de winkel. Scheelt je een hoop gezuer met bestellen. En je kan sowieso meteen kijken, het digitale signaal staat al op je kabel.
ik heb altijd veel problemen gehad met die samsung decoder, altijd fout meldingen... heb nu een nieuwe van Humax en die is uitstekend , ook voor Hd-tv.
Met ziggo nooit problemen gehad.
Een paar vrienden van me hebben veel problemen gehad met Kpn en Upc, en zijn zelf ook over gestapt op ziggo en bevalt ze goed.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Ziggo... pffffffft. Het is dat ADSL geen concurrent is, maar anders...
Ik kwam er laatst achter dat ik al een hele lange tijd veel teveel betaal voor mijn abonnement.
Met Multikabel had ik Kabel TV + het Extra Internet Abonnement.
Kabel = € 15,--
Internet Extra = € 65,--
Toen kwam er Alles-in-1... leuk, maar die hadden veel langzamer internet en die Digitale TV en Telefoon rommel interesseerde me niet zo en de prijs was hetzelfde... geen reden tot overstappen dus.
Nadat de kabelaars samen gingen en het Ziggo werd ging mijn internet prijs ineens omhoog van € 65,-- naar € 69,-- en mijn snelheid omlaag van 22 Mbit naar 20 Mbit. De prijs van Alles-in-1 ging omlaag, maar goed, ik had nog steeds sneller internet.
Nu is het alleen ineens een stuk erger geworden, kwam ik recentelijk achter.
Ik betaal dus € 84,-- voor normale kabel TV (geen digitaal) + 20 Mbit Internet.
Alles-in-1 Extra kost € 65,-- per maan... ook 20 MBit internet, digitale TV + telefonie... dus ik betaal € 20,-- per maand meer, voor dezelfde internet snelheden en heb geen digitale TV en ook geen telefonie...
En als dat nog niet alles is... in April 2009 krijgen de Ziggo abonnementen snelheid verhogingen.
Internet Z3i (extra) gaat naar 40 Mbit down / 4 Mbit up, alles-in-1 extra naar 50 Mbit down / 5 Mbit up... dus ik betaal MEER, voor VEEL MINDER. Echt van de zotte. In plaats van dat ze mij een brief sturen dat ik beter kan overstappen... maar nee...
En dan heb ik het nog niet gehad over de snelheden die ik niet haal, maar goed.
Afijn, ik kwam hier dus achter en heb Alles-in-1 Extra aangevraagd. Modem ontving ik al redelijk snel, overigens exact hetzelfde modem als dat ik al had, maar zit nu al een aantal weken te wachten op mijn digitale kastje en dergelijke.
Gelukkig hoorde ik laatst dat ze de kabel netwerken open willen breken voor concurrentie. Hoop dat Ziggo dat beweegt om toch wat meer service te bieden.
Tot zover mijn rant over Ziggo.
Het gaat jouw puur om digitale TV begrijp ik. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, wacht nog op mijn kastje. Een vriend van mij heeft het van Ziggo en op een enkele storing na niet echt veel problemen mee gehad.
Ik kwam er laatst achter dat ik al een hele lange tijd veel teveel betaal voor mijn abonnement.
Met Multikabel had ik Kabel TV + het Extra Internet Abonnement.
Kabel = € 15,--
Internet Extra = € 65,--
Toen kwam er Alles-in-1... leuk, maar die hadden veel langzamer internet en die Digitale TV en Telefoon rommel interesseerde me niet zo en de prijs was hetzelfde... geen reden tot overstappen dus.
Nadat de kabelaars samen gingen en het Ziggo werd ging mijn internet prijs ineens omhoog van € 65,-- naar € 69,-- en mijn snelheid omlaag van 22 Mbit naar 20 Mbit. De prijs van Alles-in-1 ging omlaag, maar goed, ik had nog steeds sneller internet.
Nu is het alleen ineens een stuk erger geworden, kwam ik recentelijk achter.
Ik betaal dus € 84,-- voor normale kabel TV (geen digitaal) + 20 Mbit Internet.
Alles-in-1 Extra kost € 65,-- per maan... ook 20 MBit internet, digitale TV + telefonie... dus ik betaal € 20,-- per maand meer, voor dezelfde internet snelheden en heb geen digitale TV en ook geen telefonie...
En als dat nog niet alles is... in April 2009 krijgen de Ziggo abonnementen snelheid verhogingen.
Internet Z3i (extra) gaat naar 40 Mbit down / 4 Mbit up, alles-in-1 extra naar 50 Mbit down / 5 Mbit up... dus ik betaal MEER, voor VEEL MINDER. Echt van de zotte. In plaats van dat ze mij een brief sturen dat ik beter kan overstappen... maar nee...
En dan heb ik het nog niet gehad over de snelheden die ik niet haal, maar goed.
Afijn, ik kwam hier dus achter en heb Alles-in-1 Extra aangevraagd. Modem ontving ik al redelijk snel, overigens exact hetzelfde modem als dat ik al had, maar zit nu al een aantal weken te wachten op mijn digitale kastje en dergelijke.
Gelukkig hoorde ik laatst dat ze de kabel netwerken open willen breken voor concurrentie. Hoop dat Ziggo dat beweegt om toch wat meer service te bieden.
Tot zover mijn rant over Ziggo.
Het gaat jouw puur om digitale TV begrijp ik. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, wacht nog op mijn kastje. Een vriend van mij heeft het van Ziggo en op een enkele storing na niet echt veel problemen mee gehad.
-
- Test-Pilot
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 22 dec 2008, 17:54
- Locatie: Leusden
ik heb ook ziggo en ik ben zeer tevreden
paar keer op moeten bellen dat een aantal zenders storen
maar private spice heeft nog nooit gestoord :P
voor de rest zou ik je een tip geven
kijk gewoon welke provider er bij jou in je buurt veel gebruikt wordt
dan weet je zeker dat je goed zit
ik betaal liever 5 euro meer en dat als er wat mis is de hele buurt het heeft en er dan heel snel wat aan gedaan wordt
dan dat ik de enige ben en ze nog even 2 weken wachten :P
paar keer op moeten bellen dat een aantal zenders storen
maar private spice heeft nog nooit gestoord :P
voor de rest zou ik je een tip geven
kijk gewoon welke provider er bij jou in je buurt veel gebruikt wordt
dan weet je zeker dat je goed zit
ik betaal liever 5 euro meer en dat als er wat mis is de hele buurt het heeft en er dan heel snel wat aan gedaan wordt
dan dat ik de enige ben en ze nog even 2 weken wachten :P