Pakfeifer Highwing
Moderator: Moderators
-
- Test-Pilot
oude koei, maar komen er ook geen topics met onderwerpen die al besproken zijn
Ik vind de high-wing ook errug mooi, alleen vind het niet mooi i.c.m. de v6 spoiler. Is er geen manier om deze v6spoiler af te halen of is deze nodig bij de montage van de high wing? en wat zou zo'n afdekplaatje kosten / krijg je die er zo bij als je aangeeft dat je een v6 hebt?
Ik vind de high-wing ook errug mooi, alleen vind het niet mooi i.c.m. de v6 spoiler. Is er geen manier om deze v6spoiler af te halen of is deze nodig bij de montage van de high wing? en wat zou zo'n afdekplaatje kosten / krijg je die er zo bij als je aangeeft dat je een v6 hebt?
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
MX3Pioneer schreef:oude koei, maar komen er ook geen topics met onderwerpen die al besproken zijn
welcome....
stel je anders ook eventjes voor, wel zo netjes en we zijn altijd blij met nieuwe mx3 rijders dus het is geen zonde hoor
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- Test-Pilot