Prijs distributie riem vervangen
Moderator: Moderators
-
- Co-Pilot
ik was voor de Distrubutieriem en alle V riemen ongeveer 100 euro Excl. BTw. kwijt.
Hoe kom je er bij om de kop te vlakken ??? Das alleen waneer je een lekke koppakking heb en de kop krom is getrokken.
Om de distrubutieriem te vervangen moet je die kap verwijderen die er voor zit. (en alles weg hallen op de kap te kunnen verwijderen).
Als je het nog nooit gedaan heb moet je de 2 nokkenassen vast zetten. Zodat hij niet van Tijd komt te staan.
Maar waarom doe je het niet zelf. Als je er geen tijd voor heb zou ik er tijd voor maken. 300 euro is toch een berg geld.
Maar als monteur zijnde hoor je dit toch te weten
En als je de prijzen wil weten dan vraag je het toch aan die vend in het magazijn. Die zoekt het zo op in zijn computer. En anders belt hij wel op naar de mazda. Krijg je het nog met korting ook.
Hoe kom je er bij om de kop te vlakken ??? Das alleen waneer je een lekke koppakking heb en de kop krom is getrokken.
Om de distrubutieriem te vervangen moet je die kap verwijderen die er voor zit. (en alles weg hallen op de kap te kunnen verwijderen).
Als je het nog nooit gedaan heb moet je de 2 nokkenassen vast zetten. Zodat hij niet van Tijd komt te staan.
Maar waarom doe je het niet zelf. Als je er geen tijd voor heb zou ik er tijd voor maken. 300 euro is toch een berg geld.
Maar als monteur zijnde hoor je dit toch te weten
En als je de prijzen wil weten dan vraag je het toch aan die vend in het magazijn. Die zoekt het zo op in zijn computer. En anders belt hij wel op naar de mazda. Krijg je het nog met korting ook.
ik ga het nu ook zelf doen voor 90 euro zijn alle riemen vervangen , maar ik vroeg het me alleen af omdat er mischien speciaal gereedschap voor nodig is om de nokkenas tandwielen vast te zetten net zoals bv de mazda 323 , maar normaal gesproken als de nokkenas tandwielen op tijd staan is de kans klein dat ze verspringen , je moet dan wel erg lomp aan het hengsten zijn met da ding....maar ff nog een vraagje ik heb da nameluk nog nooit gedaan bij zo'n ding , hoe zet je de nokkenas tandwielen vast? gewoon een bout er doorheen schroeven of door de nokkenas aan de uiteinden vast te zetten??
-
- Co-Pilot
-
- Co-Pilot