Pagina 2 van 5

Geplaatst: 26 mar 2008, 18:50
door RichMX-3
aangezien de dollar financieel vrij gunstig staat op het moment voor ons, vind ik de kosten nog wel mee vallen.
setje lamdo scharnieren pasklaar voor de mx, kost bij evilyeti $ 750 (canadian dollars)
dat komt neer op 471,50 (euro) krijg je uiteraard nog wel shipping bij e.d. ;)
zie net op hun site omgerekend in euro's dat ze daar 510 euro kosten, maar kan misschien nog oude koers zijn ???
http://www.evilyeti.com/main.html

Geplaatst: 30 mar 2008, 15:22
door ruben
oke niet slecht :D
maar zit er dan geen kier tussen v scherm en deur
wat je vaak ziet en dr dus nie uit ziet
of is dat gewoon risico van de hobby??

Geplaatst: 30 mar 2008, 16:36
door Yence
Als je ze goed monteerd, zijn ze gewoon zo af te stellen zonder kieren.

Geplaatst: 13 nov 2008, 23:24
door Matrover

Geplaatst: 14 nov 2008, 16:37
door mazdamaster
ik vindt het geweldig mooi staan .

maar moet je de zijschermen er ook af halen bij montage?

Geplaatst: 14 nov 2008, 18:42
door scary
mazdamaster schreef:ik vindt het geweldig mooi staan .

maar moet je de zijschermen er ook af halen bij montage?
ja natuurlijk waar wil je de scharnieren anders laten:P

Geplaatst: 14 nov 2008, 20:55
door MissLeo
Dan maar hopen dat je skirts niet te vast zitten :shock:

Geplaatst: 14 nov 2008, 22:09
door mazdamaster
MissLeo schreef:Dan maar hopen dat je skirts niet te vast zitten :shock:


dat was dus ook de reden waarom ik het vroeg die van mij zijn namelijk naadloos door gepolyestert

Geplaatst: 14 nov 2008, 22:12
door turbulence
ik vind persoonlijk de deuren van de mx te groot hiervoor... steken miz veel te hoog boven de auto uit...

plus ik denk dat het voor een full show auto wel te doen is, maar dat het in de praktijk (daily auto bijvoorbeeld) niet echt practisch is

Geplaatst: 14 nov 2008, 22:16
door mazdamaster
turbulence schreef:ik vind persoonlijk de deuren van de mx te groot hiervoor... steken miz veel te hoog boven de auto uit...

plus ik denk dat het voor een full show auto wel te doen is, maar dat het in de praktijk (daily auto bijvoorbeeld) niet echt practisch is


gelukkig zijn daar de meningen over verdeeld