PC Probleem help (heeft niets met mx-3's te maken)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Hzzy
New member
New member
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 aug 2007, 14:30

Bericht door Hzzy »

Controleer ff heeel goed je stroom kabeltje naar je cpu cooler . . die wordt ook gemeten . . als daar een storing inzit wil ie er ook wel mee uitschijden . .


2e . . Zoek iemand met zelfde cpu en probeer die eens . . Kans dat ie het dan gewoon doet weet je iig wat je nieuw moet kopen . . Verzeker het wel ff voor als je zijn cputje opblaast :evil: je zal niet de eerste zijn :roll:

Denk dat we dan wel alles hebben uitgesloten he ;)

Is d'r toevallig bliksem bij je ingeslagen of bij je in de buurt ?. .


Suc6 iig
Gebruikersavatar
evanuijtert
New member
New member
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 nov 2007, 18:03

Bericht door evanuijtert »

M-Xtreme schreef:oke alvast bedankt voor de reactie's

-stof is het niet pc is echt schoon van binnen.
-pc is 4 maanden oud en probleem is in eens sinds vorige week ongeveer.

verder zal ik idd even alles testen en ik draai hem uit elkaar en laat even het nodige er in zitten.

evanuijtert schreef:Wat voor freeze? gaat het scherm ook uit? wat voor voeding heb je? is die wel voldoende voor je config?


voeding is van zallman 600w dat zou geen probleem moeten zijn hij heeft toch 4 maanden probleemloos gedraait.

freeze
scherm blijft aan, alles staat stil, toetsenbord en muis hebben geen enkel effect meer.


Meer dan voldoende, maar na een paar jaar zal ie geen 600W meer geven, al is het dan nog steeds meer dan voldoende voor je systeempje.

Al eens geprobeerd een dual boot er van te maken? als je tweede OS ook vasthangt dan weet je dat het een hardware probleem is. Dit lijkt mij meer een software probleem dus de tweede OS zou gewoon moeten werken.

Windows update staat misschien op automatisch? Zal niet de eerste keer zijn dat windows een hardware driver update en je hele systeem naar de kl*te helpt. :blink:
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

Hzzy schreef:Controleer ff heeel goed je stroom kabeltje naar je cpu cooler . . die wordt ook gemeten . . als daar een storing inzit wil ie er ook wel mee uitschijden . .


2e . . Zoek iemand met zelfde cpu en probeer die eens . . Kans dat ie het dan gewoon doet weet je iig wat je nieuw moet kopen . . Verzeker het wel ff voor als je zijn cputje opblaast :evil: je zal niet de eerste zijn :roll:

Denk dat we dan wel alles hebben uitgesloten he ;)

Is d'r toevallig bliksem bij je ingeslagen of bij je in de buurt ?. .


Suc6 iig


ik heb geen cpu fan.. kast is vloeistof gekoeld. hij geeft altijd wel aan dat mijn cpu cooler te wijnig toeren maakt maar dat komt omdat ik er geen heb. verder heeft het de vorige paar maanden geen problemen veroorzaakt.

betreft besturingsystemen. ik het systeem getest zonder harde schijven met sata schijven en met een oude ide schijf en werkt nog niet.

mijn conclusie is dat mijn moederbord gewoon niet goed is en heb deze er niet uit gehaald.

heb net om 22.00 een mailtje gestuurd naar alternate (daar is die gekocht)en gelijk een mail terug gekregen dat ik deze kan opsturen voor reparatie of vervanging. omdat hun ook niet weten wat het zou moeten zijn. +punt voor alternate.
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

kan een slotje op pc werkt weer.
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Gesloten