Fast And the furious 4
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
nu zullen ze ook wel niet direct met lambo's en enzo's aankomen... tijdje terug had je wel zon patster film met allemaal supercars.. redline oid.. wel een vermakelijke film trouwens..
maar goed wat voor ons ''onbetaalbaar'' is, is in de US al een stuk goedkoper, denk dat je daar een mooie supra al koopt voor de helft van wat ze hier doen...
maar goed wat voor ons ''onbetaalbaar'' is, is in de US al een stuk goedkoper, denk dat je daar een mooie supra al koopt voor de helft van wat ze hier doen...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- Super-Pilot
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
mx3freak schreef:turbulence schreef: tijdje terug had je wel zon patster film met allemaal supercars.. redline oid.. wel een vermakelijke film trouwens..
is die al op dvd uit dan??
redline?? allang....
maar vond het niet een enorm spannende film, wel vermakelijk maar niet een topfilm
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- evanuijtert
- New member
Persoonlijk ben ik een fan van de nieuwe dodge challenger die dit jaar gelanceerd word.
Raad eens welke auto dit is op de plaatjes:
even ter vergelijking de klassier en de nieuwe retroversie:
Als die echt in deel 4 komt, dan denk ik dat het verhaal voor mij weinig meer uitmaakt
Persoonlijk vond ik deel 2 trouwens ook erg vet, maar dat had misschien meer met de soundtrack van de film te maken.
Raad eens welke auto dit is op de plaatjes:
even ter vergelijking de klassier en de nieuwe retroversie:
Als die echt in deel 4 komt, dan denk ik dat het verhaal voor mij weinig meer uitmaakt
Persoonlijk vond ik deel 2 trouwens ook erg vet, maar dat had misschien meer met de soundtrack van de film te maken.
- smallj mx3
- New member
- evanuijtert
- New member
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer: