Pagina 2 van 3

Geplaatst: 02 sep 2007, 12:13
door RichMX-3
heb nix daarmee te maken.
probleem zit in de binnekant van de naaf.

Geplaatst: 02 sep 2007, 19:07
door 666
Als de gaatjes in je stuur anders zitten moet je je naaf ietsdraaien om je stuur recht te krijgen,
waar door je de problemen krijgt wat maestro dus heeft
Denk well dat de gaatjes op een andere plek boren de oplosing is
of een andere stuurnaaf op die wel goed is voor dat stuur

Geplaatst: 03 sep 2007, 20:48
door Maestro
Precies. Kijk maar naar de bovenste schroef. Dus wat ik al zei; het ligt aan het stuurtje.

Geplaatst: 03 sep 2007, 21:59
door johnmichel
Zitten er meerde gaten in je naaf waar je je stuurtje kan bevestigen?

Geplaatst: 04 sep 2007, 19:17
door Maestro
Yep. Er kunnen verschillende stuurtjes op.

Geplaatst: 05 sep 2007, 09:15
door Marcjuh
Ik heb een stuurtje van het zelfde merk met dezelfde gaatjes en verder geen probleem...

Het naafje heb ik weg bij een autostyle dealer...

Ik zie natuurlijk ok dat mij gaatjes anders zitten maar voor de montage op het naafje zou dat niets uitmaken aangezien het naafje veeel meer gaatjes bevat dan de 6 die nodig zijn.

Afbeelding

Geplaatst: 05 sep 2007, 19:02
door Maestro
Jouw gaatjes zitten echt op een andere plek hoor (niet doordenken :roll: ). Kijk maar naar de top van de ring met boutjes: het bovenste boutje zit bij jou in het midden, bij mij niet.

grts,
Stro

Geplaatst: 05 sep 2007, 19:11
door BlackSheep
Afbeelding





offtopic - zie ik daar een htc p3300 links van je stuur hangen?? Heb er zelf ook zo een, wat voor een software heb je aanstaan ??

Geplaatst: 05 sep 2007, 20:09
door Maestro
Yep HTC p3300.
Software: GPSDash.
De klokjes kunnen aangepast worden. Zo kun je bijvoorbeeld acceleratie en snelheid laten weergeven (huidig, minimaal en maximaal). Dit kan digitaal, of dmv wijzerklokjes. Best leuk programma. Enige jammere is dat je de kleuren enzo niet kunt veranderen. Je hebt of witte of zwarte klokjes. Je kunt er geen blauwe letters ofzo in zetten.

grts,
Stro

Geplaatst: 29 sep 2007, 11:25
door Maestro
Het probleem met de terugslag van de richtingaanwijzers is verholpen.

1. Stuurtje van de naaf gehaald.
2. Naaf gemarkeerd met de wielen recht
3. Naaf van de pin gehaald (enig wrikwerk en hefboompjes :) )
4. Claxon sleepcontact aan achterkant verwijderd (opduwen met schroevendraaier).
5. Aluminium deel van gietijzer gedemonteerd (imbus)
6. Schilderstape over de opening van de naaf geplakt
7. Pinnetje van de richtingaanwijzers-afslag rood gemaakt met pen
8. Datzelfde pinnetje in de juiste stand gezet (horizontaal)
9. Naaf met schilderstape recht op de pin gedrukt en voila rood stipje op de tape
10. Met een metaalboor het rode stipje uitgeboord.
11. Naaf er weer op en met draaiende motor een testje gedaan (stationair) met de terugslag
12. Geheel nu definitief gemonteerd en gaan rijden.
13. Linksaf en rechtsaf.
24. Breed lachen en denken: 'dat had ik veel eerder kunnen doen, want dit alles kostte nog geen half uur tijd'. 8)

Foto's:
Gaatje geboort (bij mij is 1 pinnetje afgebroken, normaal zou je twee gaatjes moeten boren):

Afbeelding


Schroefjes er weer in:

Afbeelding

Sleepcontact van de claxon er weer op:

Afbeelding

Stuurtje monteren en rijden. 8)

Grts,
Stro