Pagina 2 van 4

Geplaatst: 08 mar 2007, 21:27
door JD GRAFFIX
The kat is held on with 4 screws, but they are not easy to reach being under the car and they are bitches to undo. If you want to stay within the legal limits, you can always buy a High Flow cat like this one:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-High ... 4430QQrdZ1

and if you search around you can probably get them cheaper.

Geplaatst: 09 mar 2007, 09:11
door M-Xtreme
woytek schreef: I don't want a 300 pk monster, power.


Waarom niet?? :lol:

Geplaatst: 09 mar 2007, 10:09
door woytek
M-Xtreme schreef:
woytek schreef: I don't want a 300 pk monster, power.


Waarom niet?? :lol:


Ben allang blij dat ik alles wat ik nu op het oog heb kan betalen... 8) zie hier mijn begroting: klik ;)

Geplaatst: 09 mar 2007, 10:16
door M-Xtreme
oke op die begroting moet je nog wel het een en ander aanpassen want je bent er dan nog niet

die demper is universeel en je moet dus nog een stuk pijp hebben naar de midden pijp toe. plus dat er nog las en montage kosten bijkomen.

dat geld ook voor de bumpers de montage kosten komen er nog bij en spuiten is ook wel erg goedkoop..

verder heb je wel goed ideeen :).

Geplaatst: 09 mar 2007, 10:16
door turbulence
als je gebruik wil maken van de sponsorkorting dan zul je wel in het bezit moeten zijn van een mazdamx-3 clubpas, het is niet zo dat iedereen zomaar korting krijgt natuurlijk ;)

daar kun je na een kleine betaling aankomen:

http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=3146

neem even contact op met ''marcjuh'' aangezien marcelmx3 er op het moment niet is..

Geplaatst: 09 mar 2007, 11:29
door WhiteFinish
Ziet er leuk uit maar denk dat sommige dingen inderdaad wat van de positieve kant zijn bekeken.

Ontopic:

Mikee, je zegt dat de luchtwaarden worden aangepast etc. Hoe zit dit dan met de kl31 en kl36 ecu. Zijn deze ranges al aangepast?

Geplaatst: 09 mar 2007, 12:56
door JD GRAFFIX
Every ECU is configured for the car to which it came from.
None of the ECUs are configured for open filters, cat replacers or other exhausts. My first ECU I bought from a small company in Malaysia, and they had taken the ranges to the max, as well as doing some other things like removing the rev limiter and the speed limiter, and thats how my car would rev up to more than 8000rpms.
http://www.youtube.com/watch?v=uKEoVaZ5fBQ

Before that, the car was getting extra air (Green Twister with Ram air intake), extra fuel (FPR on 65psi) and the gas Velocity was also improved with a good exhaust but I was still not geting max power out of the engine.

There are loads of myths about the Mazda ECUs, lucky for some the truth is finally getting out in to the open :-)

Geplaatst: 09 mar 2007, 12:59
door mx3freak
JD GRAFFIX schreef:There are loads of myths about the Mazda ECUs, lucky for some the truth is finally getting out in to the open :-)


yep :mrgreen:

Geplaatst: 09 mar 2007, 14:42
door WhiteFinish
Oke, dus het betekend dat de kl31 en 36 ecu's van de meeste Ze's nog op de standaard waarden staan?

Geplaatst: 09 mar 2007, 15:02
door hyperman
yep, ze worden gewoon met standaard waarden geleverd voor een optimaal economisch verbruik en vermogen en niet voor het maximale.