Foto`s Explosive cartuning jaarbeurs 17&18 februari
Moderator: Moderators
MarcX3 schreef:Die mx van streetmachine ziet er van een afstand erg mooi uit.
Tot je dichterbij komt................
overals druipers, spoiler zit vast met scheef geboorde houtschroeven enz enz enz
ja vin t ook geen nette wagen.. knipperlichten zijn ook gewoon mee gespoten in kleur :S en velgen vink beetje overdreven... mrja ieder zn ding
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- mx3freak
- Super-Pilot
- Contacteer:
ik ben vandaag geweest, entree was 13 euro en parkeren is gewoon gratis, alleen niet op het terrein zelf, wel aan de overkant...
heb me er weer prima vermaakt, de auto's die er stonden vond ik over het algemeen van zeer hoge kwaliteit op enkele uitzonderingen na ( lees streetmachine, heeft nog schade ook ).
mooie beurs, jammer dat ik zelf moest afzeggen...
heb me er weer prima vermaakt, de auto's die er stonden vond ik over het algemeen van zeer hoge kwaliteit op enkele uitzonderingen na ( lees streetmachine, heeft nog schade ook ).
mooie beurs, jammer dat ik zelf moest afzeggen...
even a broken clock gets to be right twice a day.
@t japser: ben je op een andere show geweest??
nee ik vond het echt triest deze show.
en die wagen van street machine nee ding zag er niet uit.
schade op de bumpers lichten gewoon over gespoten,kieren druipers...enzo... en zo heb ik meerdere wagens gezien.en ja er stonden ook hele mooie wagens maar ik vond het niveau zeer laag.staan er 10 standaard skylines.....nou daar zit ik niet op te wachten
nee ik vond het echt triest deze show.
en die wagen van street machine nee ding zag er niet uit.
schade op de bumpers lichten gewoon over gespoten,kieren druipers...enzo... en zo heb ik meerdere wagens gezien.en ja er stonden ook hele mooie wagens maar ik vond het niveau zeer laag.staan er 10 standaard skylines.....nou daar zit ik niet op te wachten