NOS droog of nat

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Veel veranderen niet nee. Maar er zijn dingen wat je zeker moet weten.
Wat is bijvoorbeeld de optimale brandstofdruk bij een setje jets voor een 50 pk shot? Wat gebeurt er met je mengsel als je flesdruk daalt?
Als je dat niet weet, weet je ook niet of de verhouding goed is.
Het gaat er om dat je weet waar je mee werkt, zodat je motor heel blijft.

Het is en blijft natuurlijk wel fantastisch spul waar je erg hard mee kan gaan :mrgreen:
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

Je flesdruk hoeft niet zo heel erg te dalen trouwens.
Er zijn van die mooie flessenwarmers te koop.
Die houden d.m.v. warmte de flesdruk constant.

Maar ik moet je toch gelijk geven,het is altijd beter om alles gewoon lekker optimaal af te stellen en goed research te doen voor je begint aan zoiets.
Plaats reactie