discussie over boetes en rijgedrag

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

als je daar voor moet dokken is het weer z'n naai streek,, dan moet je betalen voor 1 of 2 kmph te hard :nut:
Afbeelding
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

scary schreef:als je daar voor moet dokken is het weer z'n naai streek,, dan moet je betalen voor 1 of 2 kmph te hard :nut:


idd eerst maar eens afwachten. Wie weet komt die uit duitsland ook nog een keertje voor de kerst terug :cry:
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

ik hoop het niet,, ik heb nog helemaal niets uit duitsland en ik hoop dat het zo blijft
Afbeelding
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

scary schreef:als je daar voor moet dokken is het weer z'n naai streek,, dan moet je betalen voor 1 of 2 kmph te hard :nut:


ja maar t is na correctie dus zowieso dan 5 km te hard.

niet dat ik een heilig boontje ben maar max snelheid is max snelheid, je weet dat als je eroverheen gaat dat ze je kunnen pakken. niks naaistreek, je doet het immers zelf
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
OizO
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2006, 08:57
Locatie: Beek
Contacteer:

Bericht door OizO »

@MarcX3: Dat is niet altijd helemaal waar, ik ben laatst gelaserd in een 30 km/uur gebied in schimmerd. Dit kwam omdat de hoofdweg (50 km/uur) afgelsoten was en de omleiding door het 30 gebied ging. Nu was dat al natuurlijk lekker vangen voor de politie maar de lasergast net op een punt te laseren bij zo'n slalomding waar je wel iets meer gas moest geven om het verkeer niet op te houden omdat het zo druk was. dus je 48 km/uur. Dat vind ik dus gewoon een naaistreek en mijn vader die naast me zat ook (die had volgens mij de agent bijna door het raampje getrokken :mrgreen: :evil: :nut:) . En toen hij me was aant noteren hoorde ik op z'n walkie talkie dat de stadsbus ook met 15 km/uur te hard langs was gegaan maar die mag dan wel gewoon doorrijden.

En toen zag ik had allergrappigste, recht aan de overkantstond een andere agent een 80+er met z'n nissan micra een boete te geven en ik vraag aan mijn agent van "die ook? :blink: " en hij zei ja en toen had ik zoiets van ja dag dat kan dus echt niet..... :clown: :mrgreen:
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

tsja, dat je gaat bijgassen om zonodig je medeweggebruikers een dienst te wijzen is wel nobel..

maar niet slim...

nu was het wel sneaky van hun natuurlijk, maar 30 is 30, en als jij daar 48 rijdt, tsja dan zit je toch fout ( hoe sneu het ook is) en waarom is dat een naaistreek? jij zat fout toch ;) dat zij daar stonden was een vervelende samenloop van omstandigheden, maar je mag daar maar 30..

en dan kun je wel zeggen '' ja maar dan kan iedereen mooi doorrrijden'' pech, ik rijd toch ook geen 150 op de snelweg zodat die bmw die achter me zit te plakken er straks wat sneller langs kan..

die wacht maar mooi ff tot ik aan de kant ben...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

OizO schreef:@MarcX3: Dat is niet altijd helemaal waar, ik ben laatst gelaserd in een 30 km/uur gebied in schimmerd. Dit kwam omdat de hoofdweg (50 km/uur) afgelsoten was en de omleiding door het 30 gebied ging. Nu was dat al natuurlijk lekker vangen voor de politie maar de lasergast net op een punt te laseren bij zo'n slalomding waar je wel iets meer gas moest geven om het verkeer niet op te houden omdat het zo druk was. dus je 48 km/uur. Dat vind ik dus gewoon een naaistreek en mijn vader die naast me zat ook (die had volgens mij de agent bijna door het raampje getrokken :mrgreen: :evil: :nut:) . En toen hij me was aant noteren hoorde ik op z'n walkie talkie dat de stadsbus ook met 15 km/uur te hard langs was gegaan maar die mag dan wel gewoon doorrijden.

En toen zag ik had allergrappigste, recht aan de overkantstond een andere agent een 80+er met z'n nissan micra een boete te geven en ik vraag aan mijn agent van "die ook? :blink: " en hij zei ja en toen had ik zoiets van ja dag dat kan dus echt niet..... :clown: :mrgreen:


nogmaals max snellheid is max snelheid, of je t verkeer ophoud of niet maakt niet uit.
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
OizO
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2006, 08:57
Locatie: Beek
Contacteer:

Bericht door OizO »

Dan moet je maar eens met m'n vriendin babbelen die denk er pricies zo over ;)
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Dat vind ik niet helemaal kloppen.
Als er een omleiding oid is en de politie gaat er alleen maar staan om bekeuringen uit te delen zijn ze verkeerd bezig. Ze moeten er wel zijn voor de veiligheid te vergroten en niet om hun quota te halen.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

En daar gaat het hun om; hun quot halen, niks veiligheid :nut:

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gesloten