323F BG v6 ligt erin... EN LOOPT!!!
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
en dan rijd je een keer een ongeluk en dan?
vind het een gewaagd project, echt respect voor de moeite die je er op die manier insteekt...
maar of het de meest rendabele en goedkoopste manier is? BPT uit een 323 lijkt me veel beter en heeft dan een veel betere basis om verder te tunen omdat je dan al geblazen rijdt...
maar hoop voor je dat het lukt, zou wel super uniek zijn
vind het een gewaagd project, echt respect voor de moeite die je er op die manier insteekt...
maar of het de meest rendabele en goedkoopste manier is? BPT uit een 323 lijkt me veel beter en heeft dan een veel betere basis om verder te tunen omdat je dan al geblazen rijdt...
maar hoop voor je dat het lukt, zou wel super uniek zijn
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)
thnx voor alle toffe reacties,
Uiteraard blijf ik jullie op de hoogte houden van de vorderingen in dit project...
@bramx3 & xedos:
vanaf juni hoeft de keurmeester idd een vermelding van het aantal cilinders meer op te geven, maar ik wil sovieso mijn auto straks opnieuw laten keuren door de rdw (ongeveer 700 a 800 euro)... ik wil geen risico lopen met verzekerings e.d als ik een ongeluk krijg...
@turbulence:
Als ik echt voor het vermogen zou gaan dan zou een BPT uit een 323tje misschien een betere optie zijn... maar ik vind het rijgenot en het geluid van een V6 veel te lekker
Groetjes
Eric
Uiteraard blijf ik jullie op de hoogte houden van de vorderingen in dit project...
@bramx3 & xedos:
vanaf juni hoeft de keurmeester idd een vermelding van het aantal cilinders meer op te geven, maar ik wil sovieso mijn auto straks opnieuw laten keuren door de rdw (ongeveer 700 a 800 euro)... ik wil geen risico lopen met verzekerings e.d als ik een ongeluk krijg...
@turbulence:
Als ik echt voor het vermogen zou gaan dan zou een BPT uit een 323tje misschien een betere optie zijn... maar ik vind het rijgenot en het geluid van een V6 veel te lekker
Groetjes
Eric
Ja.. ik leef ook nog
ik financieel even twee maandjes rust moeten nemen maar kan nu toch weer met een leuke update komen... ik heb een mx-3 gekocht
het is een rode uit '91 met aan de bestuurderskant wat schade aan de deur en dorpel en hij heeft een deuk in de voorbumper.
Ik heb nu alle onderdelen die ik nodig heb voor mijn projectje dus de volgende update zal niet meer zolang op zich laten wachten.
Eric
ik financieel even twee maandjes rust moeten nemen maar kan nu toch weer met een leuke update komen... ik heb een mx-3 gekocht
het is een rode uit '91 met aan de bestuurderskant wat schade aan de deur en dorpel en hij heeft een deuk in de voorbumper.
Ik heb nu alle onderdelen die ik nodig heb voor mijn projectje dus de volgende update zal niet meer zolang op zich laten wachten.
Eric
Eric schreef:thnx voor alle toffe reacties,
@turbulence:
Als ik echt voor het vermogen zou gaan dan zou een BPT uit een 323tje misschien een betere optie zijn... maar ik vind het rijgenot en het geluid van een V6 veel te lekker
Groetjes
Eric
Juist, en daarom rijden we ook in een Mx-3 V6, juist voor het geluid. (ook al worden we door astratjes en golfjes voorbij gereden).
snelheid is dus niet het belangrijkste wat telt voor de MX3 V6 rijder maar juist het rijgenot wat voortvloeit uit dat prachtige geluid.
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
tijd voor een nieuwe update
De F is nu op zijn kaalst en ik ga nu beginnen met het opbouwen... het leuke is dat ongeveer 90% van de onderdelen van een mx-3 zijn. zelfs het dashbord, ik ben er achter gekomen dat het dash van een mx-3 donkerder is dan die van een F...
over 3 weken moet de F klaar zijn dus het word nog wel even aanpoten zeg maar
De F is nu op zijn kaalst en ik ga nu beginnen met het opbouwen... het leuke is dat ongeveer 90% van de onderdelen van een mx-3 zijn. zelfs het dashbord, ik ben er achter gekomen dat het dash van een mx-3 donkerder is dan die van een F...
over 3 weken moet de F klaar zijn dus het word nog wel even aanpoten zeg maar