Pagina 2 van 4

Geplaatst: 14 aug 2006, 17:53
door marcel v6
Ik denk dat Mikey dan geen 300 pk heeft maar 400pk 8) Hij had nu al 300 pk met Nos :bier:

Geplaatst: 14 aug 2006, 18:10
door bramx3
true , maar een kl-ze kan stock , geen 400 pk aan
dan zou alles versterkt moeten worden
als ik me niet vergis , zei me iemand dat de krukas van een kl-ze tot 350 pk safe was ? dus dan zou er al niet veel meer bij kunnen met nos als ie standaart blijft

Geplaatst: 14 aug 2006, 18:17
door WhiteFinish
Precies.... Als je toch je motor eruit hebt liggen, zorg dan dat je ook ff vooruit kan door je krukas/zuigers aan te passen.

Geplaatst: 14 aug 2006, 18:27
door Noblegreen V6
Ik zal jullie 1 ding vertelle!! daar krijg ik et warm van. :shock: :shock:
Echt mooi spul.

greets

Geplaatst: 14 aug 2006, 18:36
door marcel v6
Jah turbo is mooi spul :) Maar Bram ik denk dat Mikey wel aan 380 a 400 pk komt hoor ;) ben benieuwd naar de Specs 8) Weet jij hier iets meer over te Vertellen JT.

Geplaatst: 14 aug 2006, 19:38
door xedos
krukas zal het wel uithouden maar wat te denken van de drijfstangen? Bij opgevoerde motoren worden deze ook altijd met bruggen verstevigd. En niet te vergeten de zuigerbodem koelling is ook belangrijk bij zulke vermogen toenames.

Geplaatst: 14 aug 2006, 19:53
door jeroentje.nl
mike wil niet te veel PK
richting de 300 lijkt me genoeg. dan kan het blok het gewoon aan namelijk.... hij zal hem toch wel steeds verder opschroeven tot er iets stuk gaat... dan kan je altijd nog kijken :)

Geplaatst: 14 aug 2006, 19:54
door jeroentje.nl
Prijs is nu 399 trouwens.... introductie prijs :)

Geplaatst: 14 aug 2006, 20:09
door marcel v6
Dus deze set kopen En dan moet je nog een Turbo kopen en een wastegate ;) En dan is het gas geven of moet er nog meer verandert worden

Geplaatst: 14 aug 2006, 20:15
door jeroentje.nl
nee tuurlijk niet...

Je hebt nodig.

- intake piping (zelf maken)
- blow of valve
- waste gate
- turbo
- olie en water leidingen voor de turbo
- aansluitingen bedenken op het blok
- zorgen dat de auto genoeg brandstof krijgt door injectoren enz.
- intercooler (is wel aan te raden)
- boost meter

aan te raden
- fuel computer (MAP-ECU bijvoorbeeld)
- Wideband o2 sensor met log functie (liefst met laptop)

ja en dan kan je rijden.