StartProbleem (motor loopt wel na slepen)
Moderator: Moderators
idd dat was een kapotte pakking.. er is strax ff iemand hier geweest die monteur is geweest.
maar er zit geen bobine in deze auto's? hij kon 'm iig niet vinden..
maar de bougies vonkten niet goed.. en de startmoter ging vrij snel.. hij vond 't lijken op 'n geknapte distrubutie riem maar dat was het gelukkig niet, ik blij :P
maarjah.. dan brengen we 'm morgen maar naar de garage ofzo heh :(... pff gaat weer geld kosten..
maar de bougies vonkten niet goed.. en de startmoter ging vrij snel.. hij vond 't lijken op 'n geknapte distrubutie riem maar dat was het gelukkig niet, ik blij :P
maarjah.. dan brengen we 'm morgen maar naar de garage ofzo heh :(... pff gaat weer geld kosten..
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
bobine zit denk ik IN je ontstekingTumske schreef:idd dat was een kapotte pakking.. er is strax ff iemand hier geweest die monteur is geweest.
Driven by a sixpack
- crazyarjan
- Pilot
- zilverbird
- Co-Pilot
hallo ,
Vraagje is het probleem op gelost met het niet starten en als je hem aantrekt loopt hij wel...?
Tip ik heb zo iets ook gehad en het was iets waar niemandt hier op komt dat zweer ik jullie.laat ik dit zeggen hij start goed en rijd goed geen probleem verder je gaat tanken of je gaat wat rijden en je zet hem uit,en peeeeeep hij start niet meer.
wel het was bij mij de min kabel die was zeer slecht en als ik hem aan laat trekken deed alles het weer,als het dit is kun je heel makelijk zelf controleren,,,als hij niet start zet dan een startkabel op de min van de accu en op het motorblok als hij dan start is het probleem dus duidelijk....
Groeten Zilverbird.......
Vraagje is het probleem op gelost met het niet starten en als je hem aantrekt loopt hij wel...?
Tip ik heb zo iets ook gehad en het was iets waar niemandt hier op komt dat zweer ik jullie.laat ik dit zeggen hij start goed en rijd goed geen probleem verder je gaat tanken of je gaat wat rijden en je zet hem uit,en peeeeeep hij start niet meer.
wel het was bij mij de min kabel die was zeer slecht en als ik hem aan laat trekken deed alles het weer,als het dit is kun je heel makelijk zelf controleren,,,als hij niet start zet dan een startkabel op de min van de accu en op het motorblok als hij dan start is het probleem dus duidelijk....
Groeten Zilverbird.......
ohw dan zal ik morgen eens naar de garage bellen..
kheb 'm namelijk al bij de garage staan, ze doen er alleen nog nix aan want we gingen er vanuit dat de ontsteking niet goed was omdat ie niet goed vonkte..
maar als dit 't zou zijn zou ideaal zijn..
ik zag tussen de bonnen van de vorige eigenaar dat de ontsteking vernieuwd was en de lambdasonde vervangen was.. dat grapje koste al 599 eurie's
kheb 'm namelijk al bij de garage staan, ze doen er alleen nog nix aan want we gingen er vanuit dat de ontsteking niet goed was omdat ie niet goed vonkte..
maar als dit 't zou zijn zou ideaal zijn..
ik zag tussen de bonnen van de vorige eigenaar dat de ontsteking vernieuwd was en de lambdasonde vervangen was.. dat grapje koste al 599 eurie's
ik heb net naar de garage gebeld.. en die zeiden dat dat van die minkabel het niet was om dat mijn auto wel start, maar niet aanslaat.
ze hadden daar ook al gekeken en hij vonkte maar heel minimaal.
nou had ik op marktplaats al iets gevonden:
is dit de goede?
ze hadden daar ook al gekeken en hij vonkte maar heel minimaal.
nou had ik op marktplaats al iets gevonden:
Een nieuwe ontstekingsmodulekit, Kl01, voor de Mazda V6-motoren. Past op de Mazda MX-3, MX-6, 323F, 626 Xerxes en de Ford Probe (V6).
De ontsteking is inclusief nieuwe verdelerkap, nieuwe ontstekingsrotor en nieuwe pakking, zie tevens afbeelding.
Vaste prijs à 250 Euro (inclusief BTW).
is dit de goede?